بازدید 18743
۹

واکنش علی پروین به مصادره ویلای لواسان

کد خبر: ۷۰۹۳۹۲
تاریخ انتشار: ۱۴ تير ۱۳۹۶ - ۱۱:۰۹ 05 July 2017
پیشکسوت فوتبال ایران و پرسپولیس در مورد مشکل مالی به وجود آمده برای پسرش، گفت: اگر مشکل حل نشد، فوقش خانه را می‌فروشیم به امجدیه باز می‌گردیم.

به گزارش تابناک ورزشی، علی پروین در حاشیه مراسم تشییع جنازه عطاءبهمنش گفت:‌ اولین خاطره‌ای که از او به ذهنم می‌رسد این است که وقتی در سنین پائین فوتبال بازی می‌کردم آن زمان تلوزیون نبود و بازی‌ها از رادیو گزارش می‌شد. در یک مسابقه کفش ته صاف به پا داشتم که بهمنش گفت این بازیکن با کفش ته صاف را در خاطر داشته باشید او بازیکن بزرگی می‌شود. بهمنش یکی از مجریان توانمند ورزش ایران بود. بهمنش چیز دیگری بود. 

وی در خصوص مشکل به وجود آمده برای پسرش که طی چند روز گذشته در رسانه‌ها مطرح شده بود، اظهار داشت: ان‌شاءالله این مشکل حل می‌شود. در حال پیگیری موضوع هستیم. فوقش اگر مشکل حل نشد خانه را می‌فروشیم به امجدیه باز می‌گردیم. ما در امجدیه بزرگ شدیم و در نهایت هم به امجدیه باز می‌گردیم و اینجا زندگی می‌کنیم.
تور تابستان ۱۴۰۳
آموزشگاه آرایشگری مردانه
تبلیغات تابناک
اشتراک گذاری
نظرات بینندگان
غیر قابل انتشار: ۴
در انتظار بررسی: ۰
انتشار یافته: ۹
جناب سلطان!! آقا زادهء شما برنج میلیاردی بصورت اقساطی از دولت گرفته ( بخوانید رانت دولتی ) و در بازار بصورت نقدی وبا کمی تخفیف فروخته و با این سرمایه کلان که نصیب هر کسی نمیشود
بله دیگه این آقا زاده چند میلیاردتومان اموال دولتی رو چند سال بالا کشیده و زورش میاد پول دولت رو بده تازه در واکنش به پرداخت بدهی اونهم نه تمام وکمال و به موقع ،منت میذارن و میگن ویلایی رو که بالا تر از ارزش واقعی قیمت گذاری کردن ،میفروشن و پول برنج هایی رو که فروختن و خوردن رو میدن .
باسود 10% این پول در طول این سه سال که هاپولی کرده ای ؟ میخواهی بروی امجدیه ؟؟ ببین وسط پیشونی ما مردم چه میخوانند این مفسدین !!!
سلطان؟؟؟؟
چه بخور بخوری بوده
تازه طلبکار هم هستند. بعد از سال ها ویلا را به قیمتی که لابد گران تر از قیمت واقعی است می خواهند بفروشند به جای عذرخواهی از مردم محروم طلبکار هم هستند. برنجی که قوت غالب مردم کشور است قطعاً زیان نمی کند که هیچ کلی هم سود دارد. در زبان ترکی یک ضرب المثل داریم «اگر این مرغ تخم نگذاشت پس آن یک تخمی که خودمان با دست خودمان گذاشته بودیم چه شد؟» اگر سود نکرد پس مایه کجا رفت؟
آب را بریز همونجایی که میسوزه!
معنی نظام سرمایه داری یعنی این
در ابن که اقای پروین برای تیم ملی ایران و تیم پرسپولیس افتخار افرینی کرده اند شکی نیست ولی خودش ویا پسرشان وارد تجارت شدند ومعامله کردند باید پول کالایی را که خریده اند بدهند واین مبلغ در مقابل اموالی که دارند ناچیز است وعوام فریبی نفرمایند
برچسب منتخب
# حمله به کنسولگری ایران در سوریه # اسرائیل # حمله ایران به اسرائیل # کنکور # حماس