بازدید 3166

سرمایه شوراها مردم هستند

کد خبر: ۷۰۹۱۸۴
تاریخ انتشار: ۱۳ تير ۱۳۹۶ - ۱۴:۵۸ 04 July 2017
منتخب مردم تهران، ری و تجریش با تاکید بر لزوم استفاده از ظرفیت زنان در اداره امور کشور به عنوان نیمی از جمعیت کشور افزود: باید بدانیم که مردم سرمایه بی پایان نظام و شوراها هستند.

به گزارش ایسنا، شهربانو امانی در همایش منتخبین پنجمین دوره شوراهای اسلامی کلانشهرهای کشور که در محل وزارت کشور برگزار شد، گفت: جای تقدیر از وزارت کشور وجود دارد که 41 میلیون رای مردم در حقیقت امانت به دست وزارت کشور بود و نهایتا کار انتخابات به درستی و در فضای آزاد انجام شد.

وی افزود: متاسفانه فصل هفتم قانون اساسی مستقر نشده است و پس از گذشت حدود 40 سال از انقلاب اسلامی هنوز کار مردم به مردم واگذار نشده است. بی تردید مهمترین حضور مردم استقرار شوراها است.

وی ادامه داد: باید به موضوع سخت افزار در شهرداری‌ها توجه ویژه‌ای داشته باشیم تا نهایتا شوراها تبدیل به شورای شهرداری نشوند. امروز سرمایه بی پایان نظام ، مردم هستند و سرمایه شوراها نیز قطعا مردم خواهند بود. راهکار حل بسیاری از مشکلات روی آوردن به مردم است.

وی تاکید کرد: در دولت اصلاحات، دولت کوچک شد اما در دولت بعدی با وجود درآمد بسیار زیاد دولت کوچک نشد. در دولتی که وضعیت اقتصادی و درآمدی کشور بهتر شد اما وضع اداره کشور روی روال و مدار نبود.

منتخب مردم تهران، ری و تجریش با تاکید بر اینکه باید بدانیم بهترین سرمایه مردم هستند افزود: راهکار مناسب این است که مردم بدانند شهرها متعلق به خودشان است و در شرایط فعلی نمی‌توانیم درآمدها را افزایش دهیم. قطعا الگوی دیگر کاهش هزینه‌هاست. شهروندان تهران می‌توانند با کاهش زباله‌های خود صرفه جویی 400 میلیارد تومانی داشته باشند.  

شهربانو امانی با تاکید بر لزوم استفاده از ظرفیت زنان ادامه داد: چرا نصف جامعه را نمی‌بینید در حالیکه بیشترین رای دولت را زنان داده‌اند. امروز بیشترین اقبال در روستاها به زنان است، لذا درخواست می‌کنم زنان را ببینید و از توان نیمی از کشور بهره‌ مناسب ببرید. شهر شیلی زمانی به عنوان پاک‌ترین شهر انتخاب شد که شهردار آن یک زن بود.
تور تابستان ۱۴۰۳
تبلیغات تابناک
اشتراک گذاری
برچسب منتخب
# حمله به کنسولگری ایران در سوریه # جهش تولید با مشارکت مردم # اسرائیل # حمله ایران به اسرائیل