بازدید 3338
۳

نوبخت: منافقین از داعش جنایتکارترند

کد خبر: ۷۰۹۱۳۸
تاریخ انتشار: ۱۳ تير ۱۳۹۶ - ۱۱:۴۸ 04 July 2017
سخنگوی دولت از تولید نفت خام کشور به بیش از ۳ میلیون و ۹۰۱ هزار بشکه در روز، خبر داد.

به گزارش خبرگزاری فارس محمدباقر نوبخت سخنگوی دولت صبح امروز در حاشیه جلسه هیات دولت در جمع خبرنگاران اظهارداشت: تولید نفت خام کشور به بیش از 3 میلیون و 901 هزار بشکه در روز رسید.

وی گفت:‌آمارها در خردادماه نشان از تولید روزانه 692 هزار بشکه میعانات گازی و 852 میلیون متر مکعب گاز طبیعی می دهد.

سخنگوی دولت در ادامه گفت: تا 11 تیرماه سال جاری نیز 5 میلیون و 180 هزار تن گندم از کشاورزان به ارزش 6 هزار و 770 میلیارد تومان خریداری شده که تا کنون 3 هزار و 200 میلیارد تومان به کشاورزان پرداخت شده و 3 هزارو 570 میلیارد تومان دیگر هم در حال پرداخت به کشاورزان است.

وی ادامه داد: انتقادات ما به تیم سیاسی صداوسیما باقی است و انتظار داریم صداوسیما ملی کار ملی انجام دهد.

نوبخت در پاسخ به سؤال خبرنگار فارس مبنی بر اینکه یک دادگاه استیناف در کانادا با طرح اتهامات ادعایی سابق علیه ایران، حکمی صادر کرده که بر اساس آن دولت ایران مجبور به پرداخت جریمه 1.7 میلیارد دلاری خواهد بود.، آیا این را تایید می کنید یا خیر و موضع دولت چیست؟ افزود: این موضوع را اکنون از شما می شنوم و اطلاعی از این مورد ندارم و دستور بررسی آن را می دهم که اگر مورد باشد اطلاع رسانی لازم صورت بگیرد.

وی تصریح‌کرد:‌ اما به طور کلی ما کارگروه حقوقی داریم که اینگونه موارد را بررسی و رصد می کنند و با توجه به اهرم‌هایی که در اختیار دستگاه دیپلماسی و حقوقی است برای احقاق حقوق ملت ایران اقدام خواهند کرد و اما اینکه چه مقداری این به کارگیری این اهرم ها می تواند باعث شود که از اقدام ناعادلانه انها جلوگیری شود بحث دیگری است.

نوبخت در ادامه این نشست خبری افزود: اینکه به گروه تروریستی مانند منافقین اجازه داده شود حتی در حد برگزاری همایش اقدام کنند کار نادرستی است و به دولت فرانسه معترض هستیم و این اقدام هیچگاه با آزادی‌های مدنی مغایرتی ندارد زیرا آزادی های مدنی اجازه نمی دهد که یک گروه تروریستی حتی در حد بیان نظرات خود پشتیبانی شود؛ منافقین جنایتکارتر از داعشی‌ها هستند.
تور تابستان ۱۴۰۳
تبلیغات تابناک
اشتراک گذاری
نظرات بینندگان
غیر قابل انتشار: ۰
در انتظار بررسی: ۵
انتشار یافته: ۳
واقعاً
لعنت بر منافقین کثیف.
آقای نوبخت خسته نباشید چه خبر از وعده های سر هرماه که به فرهنگییان میدهید و داده اید .
برچسب منتخب
# حمله به کنسولگری ایران در سوریه # جهش تولید با مشارکت مردم # اسرائیل # حمله ایران به اسرائیل
آخرین اخبار