بازدید 4425
بازتاب

اعتراف عجیب کفاشیان:۱۰سال هرانتقادی شد،گوش ندادم!

کد خبر: ۷۰۹۱۰۵
تاریخ انتشار: ۱۳ تير ۱۳۹۶ - ۱۰:۵۰ 04 July 2017
سرپرست کمیته فوتسال در واکنش به هجمه انتقادات اهالی فوتسال به عملکردش، گفت: هیچ جا عرف نیست علیه مسئولان انتقاد شود. آن‌ها هرچه می خواهند بگویند، چون سال‌ها در فوتبال هر چه گفتند گوش ندادیم!

به گزارش تابناک ورزشی، علی کفاشیان سرپرست کمیته فوتسال با حضور در یکی از برنامه‌های تلویزیونی درباره آخرین اتفاقات و حواشی فوتسال صحبت کرد. وی که ریاست کمیته فوتسال AFC را هم به عهده دارد، درباره برنامه‌هایش برای فوتسال آسیا گفت: با توجه به مسئولیت بنده، برنامه توسعه‌ای در دو سال گذشته در سطح آسیا داشتیم. اگر روند فوتبال را نگاه کنیم که چطور باشگاه‌ها به توسعه ورود کردند و آن را با فوتسال مقایسه کنیم، به سرعت پیشرفت فوتسال پی می‌بریم.

وی افزود: بودجه فوتسال و فوتبال ساحلی برای کنفدراسیون فوتبال آسیا ۵ برابر سال قبل شده است. ما چند رده مسابقات را اضافه کرده‌ایم و بودجه  از ۳۷۰ هزار دلار به دو میلیون و ۵۰۰ هزار دلار افزایش پیدا کرده است. 

کفاشیان همچنین درباره احتمال اعطای میزبانی جام جهانی ۲۰۲۰ به ایران بیان کرد: در گرفتن میزبانی‌ها یک اراده‌ای قوی‌تر از اراده فدراسیون نیاز است. ما تمام تلاشمان را کرده و فیفا را راضی کرده‌ایم اما ایران را از دور به آن‌ها نشان داده‌ایم؛ اما اگر وارد ایران شوند و سالن‌های ما را با تایلند و ترکمنستان مقایسه کنند عقب می‌نشینند. دکتر سلطانی‌فر حمایت ویژه‌ای برای میزبانی جام جهانی کرد و امضاءهای مربوط جمع شد. اگر ایشان نبود غیرممکن بود امضاءها جمع شود. اما سایر کشورها، رهبرهای شان حمایت می‌کنند مثل پوتین که برای میزبانی روسیه در جام جهانی فوتبال حمایت کرد.

کفاشیان در بخش دیگری از این گفت‌وگو درباره اوضاع نابسامان لیگ، عدم پرداخت پاداش ملی‌پوشان و امکانات ضعیف تیم ملی، تصریح کرد: از پاداش ملی‌پوشان تنها ۱۰ میلیون تومان باقی مانده که در اولین فرصت و به محض این‌که پول صعود به جام جهانی برسد، پرداخت می کنیم. 

تور تابستان ۱۴۰۳
آموزشگاه آرایشگری مردانه
تبلیغات تابناک
اشتراک گذاری
برچسب منتخب
# حمله به کنسولگری ایران در سوریه # جهش تولید با مشارکت مردم # اسرائیل # حمله ایران به اسرائیل