بازدید 4037

یک کشته و ۶ زخمی براثر تیراندازی در «تولوز» فرانسه

کد خبر: ۷۰۹۰۳۶
تاریخ انتشار: ۱۳ تير ۱۳۹۶ - ۰۶:۱۷ 04 July 2017
وقوع تیراندازی در شهر «تولوز» فرانسه دست کم هفت کشته و زخمی برجای گذاشت.

به گزارش مهر به نقل از راشاتودی، رسانه های محلی فرانسه گزارش دادند که در پی یک تیراندازی در شهر «تولوز» فرانسه یک تن کشته و شش تن دیگر زخمی شدند.

در این تیراندازی که در میدان آبال شهر تولوز و حوالی ساعت ۹ شب به وقت محلی روی داد، چندین مهاجم موتور سوار به روی جمعیت آتش گشودند و سپس از محل جنایت گریختند.

منابع پلیس محلی به شبکه خبری «فرانس ۳» گفتند که در این تیراندازی، دست کم یک تن کشته و شش تن دیگر زخمی شدند. حال دوتن از مجروحان این حادثه وخیم است.

پلیس فرانسه با محاصره محل وقوع این حادثه، تحقیقات خود را آغاز کرده است.

گزارشهای اولیه حاکی از آن است که مقامات ذیربط انگیزه نهانی مهاجمان از این تیراندازی را جنایی و فاقد مقاصد تروریستی ارزیابی می کنند.

با شناسایی هویت تنها قربانی این حادثه تیراندازی مشخص شد که سال گذشته، نام وی در یک پرونده قتل به عنوان فرد مظنون مطرح شده است.

این تیراندازی در تولوز فرانسه درست ساعاتی پس از آن صورت گرفت که «امانوئل ماکرون» رئیس جمهور فرانسه اعلام کرد تا پایان سال میلادی جاری «وضعیت فوق العاده» در فرانسه را لغو خواهد کرد.

گفتنی است که در پی حملات نوامبر ۲۰۱۵ در پاریس که به کشته شدن بیش از ۱۳۰ نفر انجامید، وضعیت فوق العاده در فرانسه برقرار شده است.

از آن زمان تاکنون، وضعیت فوق العاده پنج بار تمدید شده است.

تور تابستان ۱۴۰۳
آموزشگاه آرایشگری مردانه
تبلیغات تابناک
اشتراک گذاری
برچسب منتخب
# حمله به کنسولگری ایران در سوریه # اسرائیل # حمله ایران به اسرائیل # کنکور # حماس