بازدید 4729

جدایی طارمی از پرسپولیس منتفی شد

کد خبر: ۷۰۸۹۷۳
تاریخ انتشار: ۱۲ تير ۱۳۹۶ - ۱۹:۳۳ 03 July 2017
مسئول نقل‌وانتقالات باشگاه پرسپولیس گفت: طارمی در پرسپولیس ماندنی خواهد بود و انتقالش به تیم‌های خارجی منتفی شده است.

به گزارش تابناک ورزشی ، محمد ترکاشوند درباره آخرین وضعیت مهدی طارمی در پرسپولیس اظهار داشت: ما فرصت 48 ساعتی به مهدی طارمی و وکیلش  داده بودیم و تا امروز صبح باید وضعیت خودش را مشخص می‌کرد. در پایان نشست امروز‌مان فرصت 48 ساعته‌ای که به او داده‌ بودیم تمام شد و قرار  بر این شد که او در تمرینات شرکت کند. این موضوع را به خود طارمی هم اعلام کردیم.  بحث جدایی طارمی از پرسپولیس دیگر مطرح نیست و انتقال او منتفی است.

معاون اقتصادی باشگاه پرسپولیس راجع به شکایت آنتونی گولج مدافع سابق تیم پرسپولیس از این باشگاه عنوان کرد: وقتی تعطیلات تمرینات تیم به اتمام رسید او 5 روز از ما مرخصی گرفت و بعد از آن دیگر به ایران برنگشت. گولچ از پرسپولیس به فیفا شکایت کرده و مدعی شده  پولش پرداخت نشده اما این حرف دروغ بود و با توجه به عدم حضور او در تمرینات و نامه‌نگاری‌هایی که انجام دادیم  از این بازیکن شکایت کرده‌ایم و پیگیر آن هستیم که بزودی نتیجه آن اعلام خواهد شد.

وی با اشاره به وضعیت احمد نوراللهی نیز تصریح کرد: این بازیکن کسری خدمت دارد و نامه‌ای از طرف تربیت بدنی نیروهای مسلح باید به دست سپاه عاشورای تبریز برسد تا وضعیت این بازیکن مشخص شود. فکر کنم تا یکی دو روز آینده این بازیکن به تمرینات اضافه شود. این بازیکن طی صحبتی که با من داشت، گفت؛  کسری خدمتش انجام شده و با توجه به عدم نیازی که در پرونده او درج می‌شود می‌تواند در تمرینات تیم شرکت کند.

ترکاشوند همچنین درباره پرونده آندره پانادیچ که از پرسپولیس شکایت کرده بود، گفت: این موضوع را برطرف کردیم. همانطور که هواداران‌مان می‌دانند ما امسال تیم را عالی بستیم تا رضایت برانکو جلب شود، از هواداران می‌خواهم مثل سال گذشته از تیم حمایت کنند و پشت تیم بمانند تا نتایج خوبی برای تیم  رقم بخورد.
تور تابستان ۱۴۰۳
تبلیغات تابناک
اشتراک گذاری
برچسب منتخب
# حمله به کنسولگری ایران در سوریه # جهش تولید با مشارکت مردم # اسرائیل # حمله ایران به اسرائیل
آخرین اخبار