بازدید 3899

نشست دولت و مجلس برای سؤال از رئیس‌جمهور

کد خبر: ۷۰۸۸۱۹
تاریخ انتشار: ۱۲ تير ۱۳۹۶ - ۱۲:۳۵ 03 July 2017
عضو هیئت‌رئیسه مجلس از برگزاری نشست مشترک مجلس و دولت برای بررسی وضعیت مؤسسات اعتباری خبر داد و گفت: این نشست فردا برگزار می‌شود.

غلامرضا کاتب عضو هیئت‌رئیسه مجلس شورای اسلامی در گفت‌وگو با خبرگزاری تسنیم، با اشاره به آخرین اقدامات انجام شده از سوی هیئت‌رئیسه پارلمان برای ساماندهی وضعیت سپرده‌گذاران مؤسسات اعتباری، گفت: هماهنگی‌هایی با محمد نهاوندیان رئیس دفتر رئیس‌جمهور به عنوان نماینده رسمی دولت، علی طیب‌نیا وزیر اقتصاد و ولی‌الله سیف رئیس کل بانک مرکزی برای برگزاری نشست مشترکی پیرامون ساماندهی مؤسسات اعتباری و تعیین تکلیف سپرده‌گذاران انجام شده است.

وی درباره زمان دقیق نشست مشترک بین نمایندگانی از دولت و مجلس پیرامون مؤسسات اعتباری، اظهار داشت: قرار است این نشست فردا (سه‌شنبه 13 تیر) برگزار شود.

عضو هیئت‌رئیسه مجلس تصریح کرد: قرار است در این جلسه درباره وضعیت مؤسسات مالی و اعتباری و نیز تعیین تکلیف سپرده‌گذاران با حضور نمایندگان سؤال‌کننده از رئیس‌جمهور بحث و تبادل نظر شود.

کاتب خاطرنشان کرد: جمع‌بندی نهایی نشست مشترک مجلس و دولت درباره مؤسسات اعتباری در قالب گزارشی در اختیار نمایندگان مجلس قرار می‌گیرد.

به گزرش تسنیم، پیشتر بهروز نعمتی سخنگوی هیئت‌رئیسه مجلس از مأموریت دو عضو هیئت‌رئیسه پارلمان برای بررسی سؤال از رئیس‌جمهور پیرامون تعیین تکلیف مؤسسات اعتباری و سپرده‌گذاران از سوی هیئت‌رئیسه خبر داده بود.
سلام پرواز
خیرات نان
بلیط اتوبوس
تبلیغات تابناک
اشتراک گذاری
برچسب منتخب
# ماه رمضان # عید نوروز # جهش تولید با مشارکت مردم # دعای روز هجدهم رمضان # شب قدر