بازدید 7371

کشف ۵۰۰ کیلو گوشت فاسد از یک کبابی در تهران

کد خبر: ۷۰۸۷۸۵
تاریخ انتشار: ۱۲ تير ۱۳۹۶ - ۱۱:۳۶ 03 July 2017
رئیس گشت‌های مشترک تعزیرات حکومتی استان تهران از شناسایی، جریمه و پلمب یک واحد کبابی در منطقه شکوفه تهران خبر داد که با استفاده از امحاء و احشاء حیوانی و گوشت‌های فاسد و غیرقابل مصرف اقدام به طبخ کباب می‌کرد.

«بهمن حسن‌بیگی» در گفت‌وگو با خبرگزاری تسنیم با اعلام این خبر گفت که گشت مشترک تعزیرات حکومتی استان تهران به دنبال گزارش‌ها و شکایات واصله از سوی مردم، با حضور نمایندگان دانشگاه علوم پزشکی شهید بهشتی، دامپزشکی استان تهران و بازرسی اصناف در یک واحد کبابی در منطقه شکوفه تهران حضور یافت.

این مقام مسئول در اداره کل تعزیرات حکومتی استان تهران افزود: این واحد کبابی با استفاده از ضایعات گوشت، امعاء و احشاء حیوانی و گوشت‌های فاسد و غیرقابل مصرف اقدام به طبخ کباب کوبیده می‌کرد که تخلف واحد صنفی برای بازرسان گشت تعزیرات محرز شد.

حسن‌بیگی ادامه داد: پس از احراز تخلف، 500 کیلو گوشت فاسد و غیرقابل استفاده این  واحد در انظار عموم معدوم و گزارش تخلف به مبلغ بیش از 40 میلیون ریال برای واحد متخلف صادر شد.

به گفته رئیس گشت مشترک تعزیرات حکومتی این واحد از سوی مراجع مربوطه پلمب شد.
تور تابستان ۱۴۰۳
تبلیغات تابناک
اشتراک گذاری
نظرات بینندگان
غیر قابل انتشار: ۰
در انتظار بررسی: ۹
انتشار یافته: ۱۱
500 کیلو گوشت فاسد داشته اون وقت 4 میلیون تومن جریمش کردن ؟!
جالبه چرا اسمشو نمی نویسید.؟
عجیبه که کسی که با جان مردم بازی میکنه وهر نوع انسانیت را زیر پا گذاشته فقط به 4 میلیون تومان جریمه محکوم میشه. خوب معلوم با این جریمه طرف باز هم این کار را ادامه میده.
مشکل همینجاست اینها که با جان مردم بازی میکنند با یک جریمه که نصف درآمد روزانه اش هم نیست همه چی درست میشود ، ای کاش مجازات زندان برای این ها در نظر میگرفتند
چه جریمه ای....واقعا که!!!!
فقط ۴ میلیون تومن؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟
4 میلیون تومان شد جریمه؟ . با جان مردم بازی می کنند و بعد این مقدار جریمه؟؟؟
چرا قاطع تر برخورد نمی کنید می دانید چند تن به دست این جنایتکار به امراض مختلف مبتلا شده اند وچه بیماریهایی را به مردم انتقال داده است کار او یک نوع جنایت علیه بشریت است به خاطر مقداری پول خوراک فاسد به اسم غذا به انسانها داده است باید امعا ء و احشاء را در حلق او بریزند و تا ابد مانع غذا فروشی او شوند
باید این گوشت ها رو به خوده اینها و خانواده هاشون بخورونند نا یکم اوضاع بهتر بشه.
این افراد بیش از داعش برای مردم خطرناک هستن اونوقت 4 میلیون جریمه
برچسب منتخب
# حمله به کنسولگری ایران در سوریه # جهش تولید با مشارکت مردم # اسرائیل # حمله ایران به اسرائیل
آخرین اخبار