بازدید 4367
گزارش اختصاصی

کلاف سردرگم نفت تهران/فروشنده و خریدار بدهی فصل قبل را قبول نمی کنند!

مالکان این شرکت خصوصی عجیب و غریب که تا همین دو ماه پیش غیب شده بودند مدعی هستند که هزینه های باقیمانده فصل گذشته به آنها مربوط نیست و تنها مخارج تیم در فصل پیش رو را بعد از انتقال رسمی امتیاز تیم به نام خود تامین خواهند کرد!
کد خبر: ۷۰۸۷۵۲
تاریخ انتشار: ۱۲ تير ۱۳۹۶ - ۰۹:۳۱ 03 July 2017
درآستانه لیگ برتر هفدهم کلاف سردرگم مالکیت تیم نفت تهران هر روز کورتر می شود و گویا تکلیف انتقال امتیاز نماینده ایران در لیگ قهرمانان آسیا هنوز مشخص نیست.

به گزارش تابناک ورزشی، از طرفی مجموعه وزارت ورزش به عنوان فروشنده امتیاز می گوید کل تیم به طور کامل تحویل خریدار شده بوده و هزینه های فصل گذشته تیم نفت برعهده خریدار یعنی شرکت بهنام پیشرو است ولی مالکان این شرکت خصوصی عجیب و غریب که تا همین دو ماه پیش غیب شده بودند مدعی هستند که هزینه های باقیمانده فصل گذشته به آنها مربوط نیست و تنها مخارج تیم در فصل پیش رو را بعد از انتقال رسمی امتیاز تیم به نام خود تامین خواهند کرد!

این درحالی است که نفت تهران قهرمان جام حذفی کشور شده است و با همین وضع سهمیه لیگ قهرمانان آسیا گرفته که خود روی ارزش این تیم تاثیر دارد. پذیرش این موفقیت همزمان با رد هزینه های آن امر معقولی به نظر نمی رسد.

کلاف سردرگم نفت تهران/فروشنده و خریدار بدهی فصل قبل را قبول نمی کنند!
با توجه به اختلاف‌نظر بین مدیران، مالکان و کمیته انتقالی، اعتراض طلبکاران و نیز، مشکلاتی که بر سر انتقال باشگاه نفت به بخش خصوصی وجود دارد، در صورتی که هر چه سریع‌تر به وضعیت این باشگاه رسیدگی نشود، می‌توان تصور کرد که در بهترین حالت، سرنوشت تیم‌هایی چون برق شیراز و پاس همدان در انتظار نفت تهران است و این راه، در ادامه به نابودی تشکیلات این تیم ریشه‌دار ختم می‌شود.


حسین آل اسحاق بازرس حقوقی این انتقال درباره مراحل نهایی واگذاری باشگاه نفت اظهارکرد: امضاهای نهایی گرفته شده است و تنها مانده یکسری اقدامات در جهت پرداخت بدهی طلبکاران و اداره مالیات و یکسری کارهای اداری که باید از سوی شرکت بهنام پیشرو کیش انجام شود. پس از آن این انتقال به طور کامل انجام می‌گیرد.

او همچنین از ادعای ممنوع المعامله شدن و توقیف اموال اعضای کمیته انتقال ابراز بی‌اطلاعی کرد و پاسخ به این سوال را به بیژن تاجیک ارجاع داد.

در ادامه بیژن تاجیک از اعضای کمیته انتقال باشگاه نفت در پاسخ به این سوال که آیا انتقال باشگاه نفت به شرکت بهنام پیشرو کیش به طور کامل انجام شده است یا نه؟ گفت: هنوز عملیات انتقال به طور کامل انجام نشده ولی موافقت‌های مجمع کسب شد تا دیگر مشکلی برای نهایی شدن این انتقال وجود نداشته باشد.

این عضو کمتیه انتقال باشگاه نفت درباره ادعای ممنوع المعامله شدن و توقیف اموال‌شان هم اظهارکرد: یکسری صحبت‌ها بود که این اتفاق رخ دهد ولی هنوز نامه‌ای به طور رسمی به ما نرسیده که این اتفاق برای ما افتاده است یا نه.


تور تابستان ۱۴۰۳
آموزشگاه آرایشگری مردانه
تبلیغات تابناک
اشتراک گذاری
برچسب منتخب
# حمله به کنسولگری ایران در سوریه # جهش تولید با مشارکت مردم # اسرائیل # حمله ایران به اسرائیل