بازدید 6471

تعبیر «آتش به اختیار» از زبان محمدجواد لاریجانی

کد خبر: ۷۰۸۷۰۱
تاریخ انتشار: ۱۲ تير ۱۳۹۶ - ۰۶:۳۹ 03 July 2017
دبیر ستاد حقوق بشر قوه قضائیه گفت: اینکه سایه جنگ بر سر کشور وجود دارد این ها بیشتر ساختار ذهن ما است؛ کسی جرات نمی کند به جمهوری اسلامی تهاجم کند.
 
به گزارش باشگاه خبرنگاران، محمد جواد لاریجانی، دبیر ستاد حقوق بشر قوه قضائیه 11 تیرماه با حضور در برنامه گفتگوی ویژه خبری به تشریح منافقین و تداوم خیانت های آنها پرداخت.

منافقین از لحاظ خشونت همانند داعش هستند
 
محمد جواد لاریجانی دبیر ستاد حقوق بشر قوه قضائیه در ابتدای دربرنامه با اشاره به گروه های تروریستی و منافقین گفت: منافقین از لحاظ خشونت لنگه داعش هستند، تروریسم همیشه بد است لذا تروریست های سفارشی و مورد حمایت عند خشونت هستند به گونه ای که در جنگ جهانی دوم 50 میلیون نفر کشته شدند.
 
وی با بیا اینکه اومانیسم بنا بود نایس باشد اما ته آن خشونت کور بدون مرز است ادامه داد: کسانی که فرهنگ غرب را خوب نمی فهمند گول برخی از شعارها از جمله حقوق بشر را می خورند، در مجامع بین الملل لازم نیست شعاری صحبت کرد ما با سند به آنها نشان می دهیم که چه خیانت ها کردند به طوری که 17 هزار نفر را آنها در ایران به شهادت رساندند، چه طور می شود همه آنها نه تنها مورد صلاحیت قرار می گیرند بلکه در امور حقوق بشر نیز مشاوره می دهند.

فرانسه نمایش عروسکی به پا کرد و این توهین آشکار به ملت ایران بود
 
لاریجانی تصریح کرد: دولت فرانسه نسبت به ملت و دولت ما توهین کرد این در حالی بود که وزیر خارجه کشورمان در آنجا بود و متاسفانه در سازمان ملل نطقی علیه ما قرائت شد، فرانسه نمایش عروسکی به پا کرد و این توهین آشکار به ملت ایران بود و لذا وزیر امور خارجه کشورمان اشاره کرد که به آنها گفته یک نقطه ابهام در روابط ما وجود دارد ، متاسفانه خشونت فرانسه نسبت به ما ریشه دار است.
 
وی با بیان اینکه فرانسه به ما جسارت ها کرده است اظهار داشت: فرانسه در طول جنگ به عراق سوپر اتان داد تا بر سر ملت ما بریزد، ایران کشوری قوی است و آنها از این موضوع هراس دارند.
دبیر ستاد حقوق بشر قوه قضائیه با بیان اینکه درغرب خود بزرگ بینی وجود دارد گفت: رژیم های منحوس و کریهی مانند عربستان فکر می کند که آمریکا و کشورهای اروپایی آنها را آدم حساب می کنند، فرانسه هم نیز عربستان را آدم حساب نمی کند.
 
لاریجانی با اشاره به صحبت های اخیر وزیر امور خارجه آمریکا در کنگره بیان کرد: این وزیر خارجه سیاست فعلی آمریکا را در آن دانست که با ایران درگیری نظامی ندارند ولی سعی می کنند به شکل خشونت آمیز اقدام کنند، آنها مقصودشان استفاده از تروریسم است ، گروه های تروریستی را تشکیل دادند تا لنگه داعش شود.
 
وی با اشاره به اینکه غربی ها در معارضه با نظام و ملت ما قرار دارند ادامه داد: آنها مسیری را انتخاب کردند که فکر می کنند موفق هستند لذا ظاهرا اعتراض به نشانه عدم خشونت و باطنا احکام تروریستی را در پیش گرفته اند، این میدان نرم است و پشت آن خشونت قرار دارد.

اروپایی ها در عدم رعایت برجام تقصیرشان کمتر از آمریکا نیست
 
دبیر ستاد حقوق بشر قوه قضائیه با بیان اینکه مقام معظم رهبری دکترین آتش به اختیار در میدان نرم را مطرح فرمودند که بسیار برای آنها خطرناک است عنوان کرد: تمام نیروهای معتقد و مومن حاضر به فداکاری برای سرافرازی کشور هستند و به میدان می آیند به طوری که غرب از آنها می ترسد، اروپایی ها در عدم رعایت برجام تقصیرشان کمتر از آمریکا نیست ، در روابط با کشور ها ما باید آگاه باشیم و این اروپایی و آمریکایی ندارد به طوری که ضدیت با ملت ما فصل جدیدی دارد، در رابطه با برجام خسارت های عظیم دادیم و به توانمندی هسته ای خودمان ضربه مهلک زدیم اما بر سر حرف خود ایستاده ایم و برخلاف برجام عمل نکردیم و متعهد بودیم.
 
لاریجانی با اشاره به اینکه الان ما مشغول پرتو درمانی و تشکیل بیمارستان های هسته ای هستم اما توانمندی نیست افزود: یعنی در نیروگاه آب سنگین اراک وقتی بتون ریختیم توانمندی را از دست دادیم این در حالی است که بنا بود برد برد باشد ، این کاملا دو دوزه بازی است که طرف مقابل به راه انداختند.
 
تور تابستان ۱۴۰۳
تبلیغات تابناک
اشتراک گذاری
برچسب منتخب
# حمله به کنسولگری ایران در سوریه # جهش تولید با مشارکت مردم # اسرائیل # حمله ایران به اسرائیل
آخرین اخبار