بازدید 3253

انگیزه عجیب جوان اسیدپاش

کد خبر: ۷۰۸۶۷۸
تاریخ انتشار: ۱۲ تير ۱۳۹۶ - ۰۸:۲۹ 03 July 2017
با گذشت ۱۱ روز از حادثه اسیدپاشی مرموز در پایتخت، متهم قفل سکوت را شکست و اعتراف کرد که به‌خاطر انتقام از دوستش دست به اسیدپاشی زده است.

به گزارش همشهری، اين حادثه نيمه شب 31خرداد‌ماه رخ داد. آن شب جوان 19ساله‌اي همراه دوستش داخل خودروي اپتيما در يكي از خيابان‌هاي شرق تهران نشسته بودند كه مرد جواني سوار بر ماشينش به آنها نزديك شد. او از جوان 19 ساله كه روي صندلي شاگرد نشسته بود، خواست تا شيشه را پايين بياورد و پس از آن به روي وي و خودروي اپتيما اسيد پاشيد و فرار كرد.

پس از اين حادثه جوان مصدوم به بيمارستان منتقل و مشخص شد كه از ناحيه صورت و دست دچار 12درصد سوختگي شده است. از سوي ديگر كارآگاهان اداره شانزدهم پليس آگاهي با بررسي‌هاي تخصصي متهم را شناسايي و دستگير كردند. او در بازجويي‌ها به اسيدپاشي اقرار اما درخصوص انگيزه‌اش سكوت كرده بود و حرفي نمي‌زد.

تا اينكه ديروز به دادسراي جنايي تهران منتقل شد و وقتي پيش روي قاضي قرار گرفت، از انگيزه‌اش براي اسيدپاشي گفت و مدعي شد: قرباني حادثه از دوستانم بود. خيلي با هم رابطه خوبي داشتيم تا اينكه مدتي قبل توهمات عجيبي سراغم آمد و تصور مي‌كردم كه دوستم خواهرم را مورد آزار و اذيت قرار داده است.

همين شد كه تصميم گرفتم با تهيه اسيد از او انتقام بگيرم.متهم چنين انگيزه‌اي را مطرح كرد و سعي داشت خود را مجنون نشان دهد اما وقتي قاضي گفت كه براي اثبات ادعايش مدركي دارد؟ متهم پاسخ منفي داد.
 
در ادامه قاضي به بازجويي از او ادامه داد تا اينكه پسر جوان گفت: دوستم(قرباني اسيدپاشي) چند‌ماه قبل با جواني كه خودروي اپتيما داشت، دوست شده بود. رابطه آنها به حدي صميمي شد كه ديگر با من كمتر رفت‌وآمد مي‌كرد. از طرفي من فكر مي‌كردم كه دوستم مزاحم خواهرم شده بود. تصور مي‌كردم دوست جديدش يعني راننده اپتيما روي او تأثير گذاشته است.

وي ادامه داد: يك روز پيش از حادثه نزد دوستم رفتم و به او گوشزد كردم تا رابطه با دوست جديدش را به‌هم بزند اما او قبول نكرد. دوستم از وقتي با او صميمي شده انگار يك آدم ديگر شده. حتي بارها مي‌ديدم كه موسيقي لس‌آنجلسي گوش مي‌دهد و اين موضوع مرا اذيت مي‌كرد. همه اينها باعث شد كه از او كينه به دل بگيرم و نقشه اسيدپاشي بكشم.
 
يك روز قبل از حادثه اسيد خريدم و آن را داخل ظرفي ريختم. آن شب دوستم را تعقيب كردم و وقتي ديدم راننده اپتيما به‌دنبالش آمده به سمت او رفتم و نقشه را اجرا كردم كه بخشي از اسيد روي ماشين اپتيما ريخت و به آن خسارت وارد شد. به گزارش همشهري، متهم پس از بازگو كردن انگيزه‌اش با قرار قانوني در اختيار اداره آگاهي قرار گرفت.
تور تابستان ۱۴۰۳
آموزشگاه آرایشگری مردانه
تبلیغات تابناک
اشتراک گذاری
برچسب منتخب
# اسرائیل # حمله ایران به اسرائیل # کنکور # حماس # تعطیلی پنجشنبه ها