بازدید 4971
جام كنفدراسيون ها٢٠١٧

قهرماني آلمان باشكست شيلي وظهوريك نسل جديددرفوتبال ژرمن ها

اين ديدار به رغم برتري محسوس و ميدان داري شيلي به خصوص در ٢٠دقيقه نخست هر دو نيمه در پايان با نتیجه یک بر صفر به سود آلمان خاتمه یافت. جوان هاي يواخيم لو با تحمل فشار شديد حريف باتجربه يك جام مهم در آغاز راه خود كسب كردند
کد خبر: ۷۰۸۶۵۱
تاریخ انتشار: ۱۲ تير ۱۳۹۶ - ۰۰:۲۷ 03 July 2017
آلمان با تركيبي جوان و ميانگين سني ٢٤سال با غلبه بر شیلی پرستاره و باانگيزه به عنوان قهرمانی جام کنفدراسیون‌ها ٢٠١٧دست یافت.

به گزارش تابناك ورزشي، دیدار فینال جام کنفدراسیون‌ها از ساعت 22 و 30 دقیقه در ورزشگاه سن‌پترزبورگ به قضاوت مازیچ بین آلمان و شیلی برگزار شد. آلمان با غلبه پرگل بر مکزیک راهی فینال شده بود.شیلی هم با غلبه دشوار بر پرتغال در ضربات پنالتي راهی فینال شد.

این دیدار به رغم برتري محسوس و ميدان داري شيلي به خصوص در ٢٠دقيقه نخست هر دو نيمه در پايان با نتیجه یک بر صفر به سود آلمان خاتمه یافت. برای آلمان لارس اشتیندل در دقيقه 20 روي اشتباه فردي و لو دادن توپ توسط دياز مدافع آخر شيلي گلزنی کرد.

 قهرماني آلمان باشكست شيلي وظهوريك نسل جديددرفوتبال ژرمن ها

بازی با حملات دامنه دار و وسيع شیلی آغاز شد که منجر به حضور چند پرتعداد و البته إحساسي  در محوطه جریمه ژرمن‌ها شد. گل اول بازی در حالی به ثمر رسید که شیلی یک موقعیت عالی را برای گشودن دروازه آلمان از دست داد و در برگشت آلمان ها توسط اشتیندل در دقیقه 20 به گل رسید.
در ادامه هر دو تیم موقعیت های روی دروزاه یکدیگر ایجاد کردند اما بازی در نیمه اول با برتری یک بر صفر به سود آلمان‌ها خاتمه یافت.

در نیمه دوم شیلی حملات دست و پا شکسته‌ای را طرح ریزی کرد اما نتوانست راه به دروازه آلمان ببرد و ژرمن‌ها در این دقایق به ضد حملات سریع خود عزم دروزاه براوو را می کردند.بازی در بین دقیقه 60 تا 70 رنگ خشونت به خود گرفت و بازیکنان دو تیم با چاشنی خشنونت روی پای هم می‌رفتند.

در ادامه دو تیم با تعویض سعی در اختیار گرفتن بازی داشتند و در نهایت آلمان با اتکا به جوانان آینده دار خود و بنزین سبز بر شیلی جنگنده غلبه کرد و قهرمان جام کنفدراسیون‌ها شد تا نسل جديدي در اين ميدان زاييده شود.
تور تابستان ۱۴۰۳
تبلیغات تابناک
اشتراک گذاری
برچسب منتخب
# حمله به کنسولگری ایران در سوریه # جهش تولید با مشارکت مردم # اسرائیل # حمله ایران به اسرائیل
آخرین اخبار