بازدید 4881
بازتاب

استقلال:رضاییان به اروپا نرود آخرین بازیکن ماست

رامین به دنبال مذاکره با یک تیم اروپایی است و الان که با شما صحبت می‌کنم در اتریش به سر می‌برد. رضاییان به ما گفت اگر تیم خوب اروپایی پیدا نکند، به استقلال خواهد آمد.
کد خبر: ۷۰۸۴۰۸
تاریخ انتشار: ۱۱ تير ۱۳۹۶ - ۰۹:۴۳ 02 July 2017
مدیرعامل باشگاه استقلال گفت: اگر رامین رضاییان به اروپا نرود مطمئنا آخرین بازیکن استقلال در نقل و انتقالات خواهد بود.

به گزارش تابناک ورزشی، سیدرضا افتخاری در شبکه خبر در خصوص حضور بازیکنان جوانی چون محسن کریمی و اینکه ممکن است این بازیکن سهمیه زیر 23 سال نباشد گفت: کریمی بازیکن آینده‌داری است و ما به راحتی او را از دست نمی‌دهیم. قرار است شرایطی را برای این بازیکن فراهم کنیم تا برای استقلال بازی کند. اگر سن کریمی به 23 سال به نخورد،احتمالا یک سهمیه برای او در تیم بزرگسالان باز می‌کنیم تا بتواندبرای استقلال بازی کند.

مدیرعامل باشگاه استقلال در خصوص آخرین وضعیت رضاییان نیز گفت: وی یک هفته دیگر فرصت دارد که وضعیت انتقالش به باشگاه استقلال مشخص شود. کادر فنی ما هم در مورد رامین نظر مساعد داشته است.او به دنبال مذاکره با یک تیم اروپایی است و الان که با شما صحبت می‌کنم در اتریش به سر می‌برد. رضاییان به ما گفت اگر تیم خوب اروپایی پیدا نکند، به استقلال خواهد آمد.

افتخاری تاکید کرد: صحبت‌هایی را با او انجام دادیم نزدیک به 12 روز به وی فرصت دادیم که یک هفته از آن تاریخ گذشته است.من مطمئن هستم رضاییان به استقلال بیاید هواداران او را تائید می‌کنند.

افتخاری با اشاره به وضعیت مالی استقلال نیز گفت: بودجه فعلی باشگاه، کفاف هزینه‌های سنگین ما را نمی‌دهد و ما با اسپانسرهایی دیگر هم صحبت کردیم تا بتوانیم با دغدغه های کمتری کار را پیش ببریم.

مجری برنامه از افتخاری خواست که از آخرین بمب استقلال رونمایی کند که افتخاری پاسخ داد: اگر  رضاییان به استقلال بیاید، آخرین بازیکن ما خواهد بود اما اگر این توافق حاصل نشود، مشکل محسن کریمی را حل می‌کنیم و سهمیه بازیکن بزرگسال را به او اختصاص می‌دهیم. 

استقلال:رضاییان به اروپا نرود آخرین بازیکن ماست


تور تابستان ۱۴۰۳
تبلیغات تابناک
اشتراک گذاری
برچسب منتخب
# حمله به کنسولگری ایران در سوریه # جهش تولید با مشارکت مردم # اسرائیل # حمله ایران به اسرائیل