بازدید 4486

سرشناس‌ترین غایب انتخابی تیم ملی کشتی

رحیمی پیش از این بدلیل همین مشکل با هماهنگی کادرفنی تیم ملی از حضور در رقابت‌های قهرمانی آسیا و بازی‌های همبستگی اسلامی خودداری کرد تا خود را آماده حضور در مرحله نهایی انتخابی تیم ملی برای حضور در مسابقات جهانی ۲۰۱۷ فرانسه کند.
کد خبر: ۷۰۸۳۹۳
تاریخ انتشار: ۱۱ تير ۱۳۹۶ - ۰۹:۲۸ 02 July 2017
آزادکار وزن ۵۷ کیلوگرم ایران و دارنده مدال برنز المپیک ریو بدلیل مصدومیت نمی‌تواند در رقابت‌های مرحله نهایی انتخابی تیم ملی کشتی آزاد به روی تشک برود.

به گزارش تابناک ورزشی، حسن رحیمی دارنده مدال برنز المپیک ۲۰۱۶ ریو و یک طلا، یک نقره و ۲ برنز جهان در حالی که خود را مهیای حضور در رقابت‌های مرحله نهایی انتخابی تیم ملی کشتی آزاد می‌کرد، در حین تمرینات آماده‌سازی از ناحیه زانو پای چپ بار دیگر دچار مصدومیت شد و نمی‌تواند در این رقابت‌ها به روی تشک برود.

آزادکار سبک وزن ایران در حال حاضر مشغول فیزیوتراپی است و قصد دارد پس از رقابت‌های قهرمانی جهان در فرانسه، پای خود را به تیغ جراحان بسپارد تا از این مصدومیت کهنه رهایی پیدا کند.

رحیمی پیش از این بدلیل همین مشکل با هماهنگی کادرفنی تیم ملی از حضور در رقابت‌های قهرمانی آسیا و بازی‌های همبستگی اسلامی خودداری کرد تا خود را آماده حضور در مرحله نهایی انتخابی تیم ملی برای حضور در مسابقات جهانی ۲۰۱۷ فرانسه کند. ایسنا نوشته با توجه به این اتفاق باید دید کادر فنی تیم ملی کشتی آزاد در نهایت چه تصمیمی برای انتخاب نماینده وزن ۵۷ کیلوگرم ایران در مسابقات جهانی ۲۰۱۷ پاریس خواهد گرفت؟

سید احمد محمدی دارنده مدال‌های نقره و برنز جهان در وزن ۶۵ کیلوگرم که چند ماه پیش عمل جراحی انجام داده بود بدلیل دور بودن از شرایط مناسب بدنی از دیگر غایبان سرشناس مرحله نهایی انتخابی تیم ملی کشتی آزاد است.

سرشناس‌ترین غایب انتخابی نیم ملی کشتی
تور تابستان ۱۴۰۳
آموزشگاه آرایشگری مردانه
تبلیغات تابناک
اشتراک گذاری
برچسب منتخب
# حمله به کنسولگری ایران در سوریه # اسرائیل # حمله ایران به اسرائیل # کنکور # حماس