بازدید 5506
۵
سوژه

اتاق اختصاصی آقازاده ورزشی کنار دفتر پدر

پدر این آقازاده ورزشی در کنار دفتر خودش، به پسرش اتاق داده است و میهمانان پدر که عموماً از مسئولان ارشد ورزش هستند به دفتر این آقازاده سر می‌زنند و بعضاً کارهای خود را از طریق او پیش می‌برند.
کد خبر: ۷۰۸۰۷۲
تاریخ انتشار: ۱۰ تير ۱۳۹۶ - ۱۱:۳۵ 01 July 2017
آقازاده ورزشی در ادامه فعالیت‌های غیرقانونی خود اتاق کاری در کنار دفتر پدرش به خود اختصاص داده است.

به گزارش تابناک ورزشی، داستان آقازاده ورزشی که چندی پیش رسانه ها درباره آن نوشته بودند گویا همچنان ادامه دارد. گزارشی که از سونای خصوصی مدیران یکی از دستگاه‌های ورزشی که با هزینه چند صد میلیونی از بودجه بیت المال در یکی از اماکن مجلل و مجهز ورزشی ساخته شده، منتشر شده بود بازتاب وسیعی داشت و خیلی ها دنبال نام این آقازاده هستند.
این مکان ورزشی چند صباحی است که به محل شب‌نشینی اقوام، بستگان و دوستان یک فرد مسئول تبدیل شده و پسر و خواهرزاده و سایر بستگان همراه با دوستان و رفقا تا پاسی از نیمه شب به صورت اختصاصی از این امکان دولتی استفاده شخصی می‌کنند.

در اقدامی دیگر، پدر این آقازاده ورزشی در کنار دفتر خودش، به پسرش اتاق داده است و به نوشته تسنیم میهمانان پدر که عموماً از مسئولان ارشد ورزش هستند به دفتر این آقازاده سر می‌زنند و بعضاً کارهای خود را از طریق او پیش می‌برند. نکته مهم این است که این آقازاده هیچ حکم، مسئولیت و سمتی در این نهاد ندارد اما بسیاری از کارها از طریق او پیش می‌رود. او در اتاق خود با مراجعه‌کنندگان صحبت می‌کند و به برخی آنها وعده پیگیری کارهایشان را می‌دهد.

اینکه چرا این مسئول باید به پسرش در کنار دفترش خودش، اتاق بدهد آن هم بدون اینکه مسئولیتی داشته باشد، سؤال مهمی است که باید از سوی این مقام مسئول پاسخ داده شود. این انتظار می‌رود که مسئولان نظارتی به چنین مواردی ورود کرده و مانع چنین کارهایی شوند آن هم در نهادهای ورزشی که صحبت از قانون‌مداری در آنها می‌شود.
سلام پرواز
خیرات نان
بلیط اتوبوس
تبلیغات تابناک
اشتراک گذاری
نظرات بینندگان
غیر قابل انتشار: ۰
در انتظار بررسی: ۰
انتشار یافته: ۵
چرا اسم نمينويسيد.؟؟؟؟؟؟........ چرا معرفي نميكنيد؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟ تا كي؟؟؟؟؟ خب يا خبر نزن!!!! يا اگه خبر ميزني پدر جان درست و درمون و شسته و رفته بزن ...
پاسخ ها
دلسوز
| Iran, Islamic Republic of |
۱۵:۲۲ - ۱۳۹۶/۰۴/۱۰
اسم بنویسن . چه اتفاقی می افته .مگر همین یه نفره
فقط ورزشی نیست همه وزارتخانه ها اینجوریند .زورخانه بانک مرکزی وو...کاسپین و...
این که چیزی نیست ؟!!! خیلی از مسئولین هستند که فراتر از این آقای مسئول وآقازاده اش عمل می کنند. اصلا اداره یا حوزه تحت امر مسئولیت خودشان را " ملک مطلق شخصی " خودشون قلمداد می کنند. باش تا صبح دولت ات بدمد؟!
مثلا میخواین آبرو ریزی نشه؟ آبرو کسی که از حق الناس استفاده میکنه رو حفظ میکنید یا دنبال حق السکوت هستین؟؟؟
ارزش خبری نداره متنتون!!!
برچسب منتخب
# ماه رمضان # عید نوروز # جهش تولید با مشارکت مردم # دعای روز هجدهم رمضان # شب قدر