بازدید 3443

رئیس توتال حرف آخر را زد

رئیس شرکت توتال در پاسخ به سوال مدیرعامل کشتیرانی برای شرکت در پروژه های ایران اعلام کرد؛ تصمیم جدی برآن است که امسال در پروژه های بالادستی نفت ایران شرکت کنیم.
کد خبر: ۷۰۷۹۰۳
تاریخ انتشار: ۰۹ تير ۱۳۹۶ - ۲۳:۴۱ 30 June 2017
رئیس شرکت توتال در پاسخ به سوال مدیرعامل کشتیرانی برای شرکت در پروژه های ایران اعلام کرد؛ تصمیم جدی برآن است که امسال در پروژه های بالادستی نفت ایران شرکت کنیم.

به گزارش تسنیم، مدیرعامل کشتیرانی جمهوری اسلامی ایران به دعوت رسمی مدیرعامل دفتر مرکزی مؤسسه رده بندی B.V در پاریس برای شرکت در اجلاس دوره ای شورای عمومی بین المللی موسسات رده بندی (در29 ماه ژوئن) حضور یافت و با حضور وی در این اجلاس، کشتیرانی جمهوری اسلامی ایران به عضویت مؤسسه رده بندی B.V در آمد.

در این اجلاس محمد سعیدی با معرفی توانمندی های کشتیرانی جمهوری اسلامی ایران و تبادل نظر با سایر مالکان معظم و دست اندرکاران صنعت کشتیرانی اظهار کرد: با توجه به وضعیت نامناسب بازار بین المللی کشتیرانی، افزایش هزینه های سوخت با سولفور پائین و محدودیت های غیر منطقی وغیر اقتصادی و بیش از استانداردهای محیط زیستی، نگرانی های فراوانی برای آینده بازار کشتیرانی در سطح بین المللی بوجود آمده است. 

 در طول این اجلاس گزارشی از سوی مدیرعامل مؤسسه رده بندی از عملکرد B.V در بخش دریا، فراساحل، مباحث مهم و کلیدی همچون تبیین وضعیت فعلی کسب و کار در بازار کشتیرانی، سمت و سوی بازار ، چشم انداز موجود و تحولات فنی در صنعت حمل و نقل دریایی ارائه شد.

همچنین رئیس شرکت توتال نیز به تشریح برنامه های سال آتی شرکت متبوع خود پرداخت و در پاسخ به سوال مدیرعامل کشتیرانی برای شرکت در پروژه های ایران اعلام کرد؛ تصمیم جدی برآن است که امسال در پروژه های بالادستی نفت ایران شرکت کنیم.

مؤسسه رده بندی B.V به عنوان یکی از قدیمی ترین مؤسسات رده بندی عضو IACS (سندیکای بین المللی مؤسسات رده بندی) در سال 1828 میلادی تأسیس شد و امروز با بکارگیری 69 هزار نیروی متخصص در 1400 دفتر منطقه ای در 140 کشور جهان و 400 هزار مشتری یکی از سرآمدترین مؤسسات در نوع خود محسوب می شود. این موسسه با انجام آزمایشات دریایی، بازدید، ممیزی و صدور مدارک مورد نیاز، همواره ارائه خدمات با کیفیت را سرلوحه وظایف خود قرار داده و به کیفیت خدمات، ایمنی و حفظ محیط زیست اقدام می کند.

سلام پرواز
خیرات نان
بلیط اتوبوس
تبلیغات تابناک
اشتراک گذاری
برچسب منتخب
# ماه رمضان # عید نوروز # جهش تولید با مشارکت مردم # دعای روز هجدهم رمضان # شب قدر