بازدید 8622
گزارش

اسپانسرتبلیغات محیطی لیگ،خواستار خسارت میلیاردی ازاستقلال،پرسپولیس وتراکتورشد

فصل گذشته سه باشگاه پرسپولیس، تراكتورسازی تبریز و استقلال با ائتلاف قدرتمندی كه تشكیل دادند عملا جلوی فعالیت سامانه هواداری مجری تبلیغات محیطی را گرفتند و به همین ترتیب در چند مسابقه مدیران این باشگاه‌ها اقدام به جمع‌آوری تابلوها و بنرهای تبلیغاتی اسپانسر سازمان لیگ كردند.
کد خبر: ۷۰۷۸۲۸
تاریخ انتشار: ۰۹ تير ۱۳۹۶ - ۱۶:۴۴ 30 June 2017
اسپانسر تبلیغات لیگ به خاطر اقدام یکسویه باشگاه‌های پرطرفدار ادعای خسارت و كسری از مبلغ قرارداد كرده است.

به گزارش تابناک ورزشی، اقدام سه باشگاه پرطرفدار فوتبال ایران در ابتدای فصل گذشته در رابطه با جمع‌آوری تبلیغات اسپانسر سازمان لیگ، برای آنها گران تمام شد. مجری طرف قرارداد تبلیغات محیطی فوتبال كه به خاطر اجرا نشدن برخی مفاد قرارداد با سازمان لیگ بر سر تسویه حساب سالانه اختلافات اساسی پیدا كرده، برای اجرای باقی مانده تعهدات مالی خود ادعای خسارت كرده است و قرار است دادگاه درباره این ادعا و شكایت مطرح شده از سوی سازمان لیگ تصمیم نهایی را اتخاذ كند.

یكی از موارد اصلی كه مجری تبلیغات محیطی روی آن دست گذاشته، طبق شنیده‌ها شكست در پروژه تبلیغاتی با طرح سامانه هواداری است كه ابتدای فصل گذشته جنجال‌های زیادی را در فوتبال ایران به وجود آورده بود.

اسپانسرتبلیغات محیطی لیگ،خواستار خسارت میلیاردی ازاستقلال،پرسپولیس وتراکتورشد

تمام اهالی فوتبال ایران به یاد دارند كه فصل گذشته سه باشگاه پرسپولیس، تراكتورسازی تبریز و استقلال با ائتلاف قدرتمندی كه تشكیل دادند عملا جلوی فعالیت سامانه هواداری مجری تبلیغات محیطی را گرفتند و به همین ترتیب در چند مسابقه مدیران این باشگاه‌ها اقدام به جمع‌آوری تابلوها و بنرهای تبلیغاتی اسپانسر سازمان لیگ كردند.

حالا با گذشت چند ماه و با فرا رسیدن زمان تسویه حساب سالانه، اسپانسر تبلیغات لیگ به خاطر این اقدام باشگاه‌های پرطرفدار ادعای خسارت و كسری از مبلغ قرارداد كرده است.

به این ترتیب اخبار موثق دریافتی حكایت از این مساله دارد که در صورت محكوم شدن سازمان لیگ به كسر بخشی از قرارداد به خاطر اتفاقات مذكور، مدیران فوتبال ایران مبلغ مورد نظر را از حق‌السهم باشگاه‌های پرسپولیس، تراكتورسازی و استقلال از تبلیغات محیطی فوتبال كسر خواهند كرد.

این در حالی است كه هر سه باشگاه در حال حاضر به سازمان لیگ برتر بدهی‌های میلیاردی دارند و باید دید واكنش مدیران این سه باشگاه به این اتفاق قابل تامل چه خواهد بود.
سلام پرواز
خیرات نان
بلیط اتوبوس
تبلیغات تابناک
اشتراک گذاری
برچسب منتخب
# ماه رمضان # عید نوروز # جهش تولید با مشارکت مردم # دعای روز هجدهم رمضان # شب قدر