بازدید 5470
گزارش

بازیکنانی که کریمی باخود به نفت می برد/یاغی ها و مازادها!

نفت تهران از برنامه های آماده سازی عقب است و بازیکنان زیادی هم نمانده اند که او بتواند بخرد. بازیکنان فصل پیش نفت تهران بدلیل بدحسابی مالک تیم مجوز فسخ یکطرفه قرارداد داشته اند و تقریبا همه ترکیب اصلی نفت به سایر تیم ها رفته اند.
کد خبر: ۷۰۷۷۶۶
تاریخ انتشار: ۰۹ تير ۱۳۹۶ - ۱۰:۱۳ 30 June 2017
علی کریمی بعد از توافق با مالکان خصوصی نفت تهران حالا مشغول تیم بستن است.

به گزارش تابناک ورزشی، نخستین نیاز و اقدام کریمی یک مربی مدرک دار و کاربلدو باتجربه است که بتواند به جای او تیم را تمرین دهد و برنامه فصل را برای آنها بریزد. دستیاری که حاضر باشد پشت سر کریمی روی نیمکت بنشیند و حتی میدان آسیایی هم دیده باشد.

بعد از آن جادوگر دوران بازیگری، دنبال جذب مهره ها در این زمان اندک خواهد رفت. نفت تهران از برنامه های آماده سازی عقب است و بازیکنان زیادی هم نمانده اند که او بتواند بخرد. بازیکنان فصل پیش نفت تهران بدلیل بدحسابی مالک تیم مجوز فسخ یکطرفه قرارداد  داشته اند و تقریبا همه ترکیب اصلی نفت به سایر تیم ها رفته اند.

در چنین وضعیتی پیام صادقیان، محمدرضا خانزاده، حمیدرضا علی عسگری، سامان نریمان جهان، رامین رضائیان، سامان آقازمانی و شاید کنعانی زادگان از جمله بازیکنان مدنظر علی کریمی هستند تا امسال در تیم نفت بازی کنند و حتی با برخی از آنها مذاکرات جدی هم انجام شده است. آندو تیموریان، اشکان دژاگه، محسن بنگر و یکی دو مهره دیگر هم در لیست کریمی هستند.
تور تابستان ۱۴۰۳
تبلیغات تابناک
اشتراک گذاری
برچسب منتخب
# حمله به کنسولگری ایران در سوریه # جهش تولید با مشارکت مردم # اسرائیل # حمله ایران به اسرائیل