بازدید 5119

قالیباف: ساکت کردن منتقدان را در دستور کار دارند

کد خبر: ۷۰۷۶۳۲
تاریخ انتشار: ۰۸ تير ۱۳۹۶ - ۱۵:۱۳ 29 June 2017
مسئولان، در همه قوا و هر بخشی که خدمت می‌کنند، وظایفی دارند و باید به تعهدات خویش در قبال مردم عمل کنند و پاسخگوی اعتماد مردم باشند.

به گزارش تسنیم، محمدباقر قالیباف، شهردار تهران در کانال تلگرامی اش نوشت: همان‌قدر که  اهانت به آقای رئیس‌جمهور در روز قدس اسباب تاسف و قطعا محکوم است، تلاش برای ساکت کردن صدای منتقدان هم نادرست است. کسانی که آن تخریب و این نقد را مانند هم می‌دانند، در واقع به دنبال «ساکت کردن همه مخالفان» هستند؛ آنان که همیشه دم از «تساهل»، «زنده باد مخالف من»، «آزادی بیان» و «تحمل نقد» می‌زنند ولی در عمل، با فشار رسانه‌ای، ساکت کردن منتقدان را در دستور کار دارند.

حل مسائل اصلی در کشور ما مانند وضعیت بیکاری و معیشتی و دیگر معضلات اقتصادی و اجتماعی، «متن» و «اصل» خواستِ مردم و رهبر انقلاب است. پرداختن به «حاشیه»‌ها، برای مسوولانی که به دنبال فرار از پاسخگویی هستند فرصت طفره رفتن و فرافکنی را مهیا می کند.

برای تحقق مطالبات مردمی، باید نقد را به گونه‌ای و از تریبون‌هایی مطرح کرد که امکان «حاشیه‌پردازی» و فرار از پاسخگویی فراهم نشود و از سوی دیگر باید بدون توجه به مظلوم‌نمایی و فرافکنی آن عده از مسوولان، مطالبه‌گری را به جد دنبال کرد.

مسئولان، در همه قوا و هر بخشی که خدمت می‌کنند، وظایفی دارند و باید به تعهدات خویش در قبال مردم عمل کنند و پاسخگوی اعتماد مردم باشند. دیوار «هوچی‌گری» کشیدن بین مطالبات مردمی و وظایف مسئولان، اقدام ناصوابی است و دودش به چشم ملت مظلوم خواهد رفت.

مردم ما باهوش‌تر از آن هستند که در بازی رسانه‌های هوچی‌گر، اصل خواسته‌های خود و وعده‌های مسئولان را از یاد ببرند؛ این انقلاب با پشتوانه مردمی خود، به پیش خواهد رفت و راه امام همچنان ادامه دارد.

محمدباقرقالیباف 96/4/7
سلام پرواز
خیرات نان
بلیط اتوبوس
تبلیغات تابناک
اشتراک گذاری
برچسب منتخب
# ماه رمضان # عید نوروز # جهش تولید با مشارکت مردم # دعای روز هجدهم رمضان # شب قدر