بازدید 4150

طعنه بایرن به رونالدو:برای بازیکن30ساله100 میلیون نمی دهیم

کد خبر: ۷۰۷۵۷۳
تاریخ انتشار: ۰۸ تير ۱۳۹۶ - ۱۶:۰۷ 29 June 2017
اولی هونس رییس بایرن مونیخ می گوید قهرمان بوندسلیگا در حال کار بر روی خرید بازیکن های جوان برای تقویت تیم است.

به گزارش تابناک ورزشی، بایرن مونیخ تاکنون موفق به خرید چهار بازیکن جدید در فصل نقل و انتقالات تابستانی شده است. کورنتین تولیسو هافبک لیون، سرژ گرنابری وینگر وردربرمن، نیکلاس زوله و سباستین رودی از هوفنهایم بازیکنان جدید باواریا هستند، در حالی که شایعاتی مبنی بر خرید الکسیس سانچز ستاره شیلیایی آرسنال به گوش می رسد. 

اولی هونس در مصاحبه با Kicker در خصوص خریدهای جدید تیمش گفت:به طور کامل از آنچه که تاکنون در فصل نقل و انتقالات تابستانی انجام داده ایم، حمایت می کنم. خریدهای رضایت بخشی داشته ایم و جذب همه آن ها منطقی بوده است. زوله، رودی، گرنابری و تولیسو بازیکنانی هستند که توانایی بالقوه ای برای آینده دارند. به عنوان مسئول من از سیاست نقل و انتقالاتمان تا به امروز راضی هستم، زیرا با توجه زیادی صورت پذیرفت.

بایرن مونیخ - بوندسلیگا - لیگ قهرمانان اروپا - نقل و انتقالات

وی در خصوص قهرمانی رئال مادرید در فصل گذشته لیگ قهرمانان اروپا گفت:رئال مادرید با شایستگی موفق به کسب عنوان قهرمانی لیگ قهرمانان اروپا در فصل گذشته شد، اما آیا حریف در مقابل این تیم تحت فشار شدیدی بود؟ در مقابل ما بعد از پایان 90 دقیقه و در سانتیاگو برنابئو، با نتیجه 2-1 پیش بودیم و بازی به وقت اضافی رسید.

هونس معتقد است با خریدهای گران هیچ تضمینی وجود ندارد بایرن مونیخ موفق به کسب عنوان قهرمانی لیگ قهرمانان اروپا شود. وی می گوید:من گفتم که مجبوریم تیم را تقویت کنیم و برای این کار باید بهترین بازیکنان را بخریم، که کار دشواری است. هیچ وقت نگفته ام که این کار را انجام خواهیم داد. فقط خواستم بگویم که تیم بسیار خوبی در اختیار داریم و اگر می خواهیم تیم را تقویت کنیم، باید مقدار زیادی پول هزینه کنید و باز هم تضمینی برای قهرمانی در لیگ قهرمانان اروپا وجود ندارد. اگر می خواهیم راهمان را برای قهرمانی در لیگ قهرمانان اروپا هموار کنیم، باید پول زیادی خرج کنیم و باز هم تصور نمی کنم همه چیز با خرید بازیکن حل شود.

 وی افزود:همه در مورد ساختن یک تیم جدید صحبت می کنند و اینکه آینده بایرن مونیخ باید شکل بگیرد. پس بایرن مونیخ کارش را به درستی انجام می دهد و با بازیکنان بین 20 تا 22 سال قرارداد امضا می کند و باز هم مورد انتقاد قرار می گیرد. اما شما نباید یک تیم را با نقل و انتقالات 100 میلیون یورویی برای بازیکنان 29 و 30 ساله بسازید. این سیاست ما نیست. یا ما مسیر را با تمام این بازیکنان جوان طی می کنیم و همه شانس بازی پیدا می کنند یا وارد این مسیر نمی شویم.

بایرن مونیخ سال گذشته رناتو سانچز را از بنفیکا به خدمت گرفت که پتانسیل زیادی در یورو 2016 نشان داد. با این حال این بازیکن 19 ساله در فصل اول حضورش در بایرن مونیخ، عملکرد خوبی نداشت و فقط 17 بار در بوندسلیگا به میدان رفت که اغلب آن ها به عنوان یار جانشین بود. هونس می گوید:من در تلاش هستم که با او کارهای زیادی طی سال ها انجام دهم. این بازیکن جوان نمی تواند طی سه یا چهار بازی بدون هیچ گونه فشاری به میدان رود. شما باید به بازیکنان جوان احترام بیشتری بگذارید، حتی اگر طی دو سال فقط موفق به کسب عنوان قهرمانی بوندسلیگا شوید و اتفاقاتی که در اروپا می افتد را تماشا کنید. با این حال، با انجام این انتقال، ما آینده بایرن مونیخ را ساختیم.  اما در فوتبال این مورد اتفاق می افتد، که همه چیز باید سریعا و بدون هیچ گونه بازنگری اتفاق افتد.
تور تابستان ۱۴۰۳
آموزشگاه آرایشگری مردانه
تبلیغات تابناک
اشتراک گذاری
برچسب منتخب
# اسرائیل # حمله ایران به اسرائیل # کنکور # حماس # تعطیلی پنجشنبه ها