بازدید 6477

تلگرام به روسیه اطلاعات می‌دهد

تلگرام با پذیرش شرایط و قوانین روسیه و در اختیار قرار دادن اطلاعات لازم به مقام های مسئول از فیلتر شدن در این کشور نجات یافت.
کد خبر: ۷۰۷۴۸۱
تاریخ انتشار: ۰۷ تير ۱۳۹۶ - ۲۲:۳۵ 28 June 2017
تلگرام با پذیرش شرایط و قوانین روسیه و در اختیار قرار دادن اطلاعات لازم به مقام های مسئول از فیلتر شدن در این کشور نجات یافت.

به گزارش ایرنا، سازمان نظارت بر ارتباطات، اطلاع رسانی و رسانه های روسیه روز چهارشنبه اعلام کرد که تلگرام تمامی اطلاعات لازم را در اختیار این سازمان قرار داده و نام آن در فهرست سامانه های مجاز فعالیت در روسیه ثبت شد.

شبکه دوم تلویزیون دولتی روسیه امروز به نقل از آلکساندر ژاروف رئیس این سازمان اعلام کرد: سامانه تلگرام تمام اطلاعات درخواستی را در اختیار این سازمان قرار داده و مطابق قانون رسانه ها اقدام کرد.

در همین حال پاول دوروف طراح و مدیر سامانه پیام رسان تلگرام نیز گفت که این سامانه صفحات مربوط به تروریست ها و افراط گرایان و ترویج کننده فساد اخلاقی، خشونت و اعمال خلاف قانون را می بندد.

وی افزود: در این حال نمی توانیم قانون جدید فعالیت رسانه ها موسوم به« بسته یارووایا» را اجرا کنیم، زیرا فناوری برای اجرای آن و کشف اطلاعات سری کاربران را در اختیار نداریم.

سازمان امنیت فدرال روسیه به تازگی اعلام کرده که سامانه تلگرام راه ارتباطی تروریست ها برای اجرای عملیات انتحاری فروردین ماه سال جاری بوده که 15 قربانی و حدود 60 زخمی برجای گذاشت.
سلام پرواز
خیرات نان
بلیط اتوبوس
تبلیغات تابناک
اشتراک گذاری
برچسب منتخب
# ماه رمضان # عید نوروز # جهش تولید با مشارکت مردم # دعای روز هفدهم رمضان