بازدید 4425

استعفاي سرمربي تيم ملي پذيرفته نشد

کد خبر: ۷۰۷۳۹۸
تاریخ انتشار: ۰۷ تير ۱۳۹۶ - ۱۵:۰۳ 28 June 2017
علی مرادی در خصوص استعفای سجاد انوشیروانی سرمربی تیم ملی وزنه برداری ، اظهار داشت: تا این لحظه هیچ استعفای کتبی به فدراسیون ارائه نشده و سجاد انوشیروانی تنها از طریق رسانه‌ها استعفا کرده است.

به گزارش تابناك ورزشي، رييس فدراسيون وزنه برداري گفت: انوشیروانی قراردادی با فدراسیون نداشت و به نوعی کناره‌گیری کرده، ولی همین کناره‌گیری نیز از نظر ما رد است و با آن به شدت مخالف هستم و قطعا در جلسه شورای عالی فدراسیون وزنه‌برداری مخالفت خودم را اعلام خواهم کرد.

رئیس فدراسیون وزنه‌برداری خاطرنشان کرد: روز شنبه آینده جلسه شورای عالی فدراسیون وزنه‌برداری برگزار می‌شود تا تکلیف سرمربیگری تیم ملی را مشخص کنیم اما آنچه واضح است این است که انوشیروانی باید با قدرت به کارش ادامه دهد و خودش نیز در جلسه حاضر شود نه اینکه نماینده‌ای را راهی جلسه کند تا به دغدغه‌های وی رسیدگی کنیم و تیمی قدرتمند را برای مسابقات جهانی اعزام کنیم.

مرادی عنوان کرد: اینکه کیانوش رستمی به تنهایی و اختصاصی تمرین کند نمی‌تواند عاملی باشد تا باعث رنجش انوشیروانی شود. رستمی براساس رأی شورای عالی فنی این مجوز را دریافت کرده و البته با ضوابط و نظارت‌های خاص تمریناتش را ادامه می‌دهد. انوشیروانی باید مانند قبل با اعتماد به نفس و قدرت کارش را ادامه دهد تا باز هم شاهد افتخار آفرینی کشورمان در عرصه‌های بین‌المللی باشیم.
تور تابستان ۱۴۰۳
تبلیغات تابناک
اشتراک گذاری
برچسب منتخب
# حمله به کنسولگری ایران در سوریه # جهش تولید با مشارکت مردم # اسرائیل # حمله ایران به اسرائیل