بازدید 4876

دختری که راه نادرست پدر را ادامه داد

کد خبر: ۷۰۷۲۹۵
تاریخ انتشار: ۰۷ تير ۱۳۹۶ - ۰۹:۴۰ 28 June 2017
سرکلانتر سوم پلیس پایتخت، از دستگیری پدر و دختری سارق و کشف تعدادی قطعات خودرو خبر داد.
 
به گزارش مردم سالاری، سرهنگ رحمان نعمتی سرکلانتر سوم پلیس پایتخت، گفت: چندی پیش ماموران انتظامی کلانتری 148 انقلاب حین گشت زنی در سطح حوزه، متوجه رفتار مشکوک خانمی جوان و مردی مسن می شوند که به محض دیدن عوامل کلانتری سوار خودرو شده و از محل متواری می گردند.
 
سرکلانتر سوم، گفت: عوامل کلانتری که شماره انتظامی خودرو را رویت کرده  بودند سرقتی بودن خودرو را از مرکز پلیس استعلام که مشخص شد خودرو سرقتی نبوده و به نام خانم جوانی بدون سابقه کیفری است.
 
وی با اشاره به انجام تحقیقات پلیسی و میدانی کاملتر گفت: در تحقیقات به دست آمد که، پدر خانم جوان دارای سابقه به دفعات متعدد بوده و مخفیگاه وی در حوالی جنوب غرب تهران است.
 
این مقام مسئول افزود: نتیجه تحقیقات در اختیار مقام قضایی قرار گرفت و در نهایت با اخذ دستور قضایی تیمی برای دستگیری سارقان به محل سکونتشان اعزام که در یک عملیات پلیسی، سارقان دستگیر شدند.
 
وی همچنین تأکید کرد: این دختر و پدر که تحت پوشش خانواده اقدام به سرقت می کردند در مخفیگاه آنان تعدادی اقلام و قطعات خودرو از قبیل: حلقه رينگ، لاستيك، دستگاه ضبط خودرو، آمپلي فاير، پنل ضبط خودرو، تبلت، دو عدد گوشی موبايل، تعدادی آچار و مقداری مواد مخدر نوین و سنتی كشف و ضبط شد.
 
سرهنگ نعمتی در پایان بیان داشت: سارقان پس از بازجویی به مقام قضایی تحویل که با دستور جدید برای بررسی کاملتر تحویل پایگاه سوم آگاهی پلیس تهران بزرگ شدند.
تور تابستان ۱۴۰۳
آموزشگاه آرایشگری مردانه
چیلر
تبلیغات تابناک
اشتراک گذاری
برچسب منتخب
# اسرائیل # حمله ایران به اسرائیل # کنکور # حماس # تعطیلی پنجشنبه ها # توماج صالحی