بازدید 3096

افزایش روند سرمایه گذاری شرکتهای ایرانی در اندونزی

آمار نشان می دهد روند سرمایه گذاری شرکت های ایرانی در اندونزی طی دو سال گذشته به شکل فزاینده ای افزایش یافته است.
کد خبر: ۷۰۷۲۹۳
تاریخ انتشار: ۰۷ تير ۱۳۹۶ - ۰۹:۴۰ 28 June 2017
آمار نشان می دهد روند سرمایه گذاری شرکت های ایرانی در اندونزی طی دو سال گذشته به شکل فزاینده ای افزایش یافته است.

به گزارش ایرنا، براساس گزارشات هیات هماهنگی سرمایه گذاری اندونزی (بی.ک.پی.ام) در سال های 2016 و 2017 میلادی، 25 طرح سرمایه گذاری به ارزش 25.6 میلیون دلار توسط شرکت ها و تجار ایرانی در اندونزی اجرا شده و یا در دست اجرا است.

براساس گزارش روز چهارشنبه رایزنی بازرگانی ایران در اندونزی، این طرح ها عمدتا در بخش های تجارت عمومی و تعمیرات، حمل و نقل و انبارداری، صنایع شیمیایی و دارویی، هتلداری و رستوران و صنایع فلزی است.

آمار هیات هماهنگی سرمایه گذاری اندونزی (بی.ک.پی.ام) نشان می دهد از سال 2008 تا سال 2014 به طور متوسط در هر سال 3 طرح از ایران به ارزش یک میلیون دلار در اندونزی اجرا شده است.

براساس این آمار، در سال 2015 هیچ طرحی از ایران در اندونزی اجرا نشده و در سال 2016 تعداد 16 طرح با سرمایه ای معادل 14.3 میلیون دلار و در چهار ماهه ابتدای سال 2017 میلادی 9 طرح به ارزش 11.3 میلیون دلار در این کشور جنوب شرق آسیا اجرا و یا در دست اجرا است.
اندونزی با جمعتی حدود 260 میلیون نفر و به عنوان بزرگترین اقتصاد جنوب شرق آسیا دارای بازار بزرگ مصرفی در همه زمینه ها بوده و ظرفیت بالایی برای حضور شرکت های ایرانی در این بازار وجود دارد. 

از الزامات نفوذ و ماندن در این بازار حضور فیزیکی و تعامل نزدیک با بازیگران اقتصادی اندونزی است که می تواند در قالب ثبت شرکت، ایجاد نمایندگی و یا تعیین عامل توزیع محقق شود.

همچنین حضور فعال در نمایشگاه ها و سرمایه گذاری در مقیاس متوسط و کوچک در بخش های هتلداری و رستوران، حمل و نقل و انبارداری، صنایع نفت، صنایع شیمیایی و دارویی از جمله راه های دیگر موفقیت در این بازار است.

تور تابستان ۱۴۰۳
آموزشگاه آرایشگری مردانه
تبلیغات تابناک
اشتراک گذاری
برچسب منتخب
# حمله به کنسولگری ایران در سوریه # اسرائیل # حمله ایران به اسرائیل # کنکور # حماس