بازدید 23341
۳
گزارش اختصاصي «تابناك» از شايعه اولين شهرآورد برون مرزي پايتخت؛

پشت پرده برگزاري بازي دوستانه استقلال و پرسپوليس در آلمان!/به نام دربي، به كام حامي

اگر از ابهام در نحوه تقسيم درآمدهاي چند ده ميلياردي اين بازي بگذريم، به ملاحظات امنيتي و سياسي برگزاري شهرآورد در اروپا مي رسيم كه هنوز هيچ مقام مسئولي آن را تأييد نكرده است. همچنين مسائلي كه درباره بدهي سنگين حامي پيامكي سرخابي ها مطرح است در كنار فروش حق پخش تلويزيوني آن به شبكه هاي خارجي از جمله كانال هاي فارسي خارج نشين، از ديگر ابهامات دربي دوستانه است.
کد خبر: ۷۰۷۱۷۹
تاریخ انتشار: ۰۶ تير ۱۳۹۶ - ۱۷:۴۰ 27 June 2017
خبري مبني بر برگزاري دیدار دوستانه پرسپولیس و استقلال در هفته پایانی تیرماه در مونیخ در رسانه ها منتشر شده كه هنوز هيچ يك از مقامات رسمي دو باشگاه آن را تأييد نكرده اند.

به گزارش «تابناك ورزشي»، يك روزنامه هواداري خبر داده كه اين بازي با نظر حامی مالی دو تیم پرسپولیس و استقلال مقرر شده است و این دو تیم محبوب پایتخت بدون اينكه سود و حقوق شان از برگزاري اين ديدار مشخص شده باشد، پیش از آغاز فصل هفدهم لیگ برتر فوتبال ایران در خارج از کشور به مصاف هم مي روند.

برگزاري چنين ديداري آن هم در قلب اروپا، درآمدهاي هنگفتي دارد. اين درآمدها شامل حق پخش تلويزيوني، سود تبليغات محيطي، بليت فروشي به هواداران تشنه سرخابي در اروپا و حتي آمريكا و حتي فروش البسه و پرچم دو تيم است كه هنوز اعلام نشده قرار است بر چه اساسي تقسيم شود. اين بازي مي تواند يكي از ترفندهاي اسپانسر شكست خورده و بدهكار در پس دادن بدهي ميلياردي اش به پرسپوليس و استقلال باشد.

پشت پرده برگزاري بازي دوستانه استقلال و پرسپوليس در آلمان!/بنام دربي،به كام حامي

جالب اينكه گفته شده این دیدار به میزبانی شهر مونیخ يا بيله فلد در هفته پایانی تیرماه برگزار خواهد شد. آبی پوشان تهرانی 12 تیرماه به ارمنستان سفر می کنند و پس از برپایی اردویشان در این کشور به آلمان سفر خواهند کرد. همچنین قرار است سرخپوشان تهرانی هم پس از برپایی اردویشان در اوکراین، راهی يكي از اين دو شهر ژرمن ها شوند تا به همراه شاگردان علیرضا منصوریان در دو کمپ جداگانه تمرینات پیش از این دیدار دوستانه را برگزار کنند.

ضرورت هاي متعدد امنيتي و سياسي اين ديدار بزرگ در اروپا و همچنين ملاحظاتي كه در پوشش رسانه اي ديدار وجود دارد، باور انجام آن را بسيار سخت مي كند. اعلام كنندگان اين خبر غيررسمي قطعا در حال تست كردن واكنش نهادهاي مسئول داخلي هستند تا اگر مسأله خاصي نبود، پاي مديران عامل دو باشگاه را هم به اين پرونده باز كنند. مديران دو باشگاه خوب مي دانند در صورت وقوع هرگونه اتفاق خارج از كنترل، آنها مسئول قطعي عواقب خواهند بود.

يكي ديگر از ابهامات اين ديدار، موافقت وزارت خارجه ايران و شوراي برون مرزي وزارت ورزش است كه گويا منتشركننده اين خبر آن را در نظر نگرفته است. امنيت چنين ديدار بزرگي در اروپا و موافقت كشور و شهر ميزبان هم از ديگر شروط برگزاري دربي اروپايي تهران است.

يكي ديگر از دلايل اصرار حامي پيامكي به برگزاري اين ديدار خارج از مرزها، فروختن حق پخش آن به شبكه هاي خارجي يا مجبور كردن صداوسيماي ايران به پرداخت پول به سرخابي هاست.
سلام پرواز
خیرات نان
بلیط اتوبوس
تبلیغات تابناک
اشتراک گذاری
نظرات بینندگان
غیر قابل انتشار: ۰
در انتظار بررسی: ۰
انتشار یافته: ۳
اینها همگی نشان از تحرکات سران فتنه داره
"ملاحظاتی که در پوشش رسانه ای وجود دارد"
لابد خانم ها بایستی با پوشش چادر در ورزشگاه حاضر بشوند.
:))
انصافا حامی رو خوب اومدی! ببین کی هست که اینقدر دلش به حال فوتبال وطنی تو خاک اجنبی سوخته؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟
برچسب منتخب
# ماه رمضان # عید نوروز # جهش تولید با مشارکت مردم # دعای روز هفدهم رمضان