بازدید 3973

نامساعد بودن شرائط آب و هوایی برای شنا

کد خبر: ۷۰۷۰۲۰
تاریخ انتشار: ۰۵ تير ۱۳۹۶ - ۱۴:۰۷ 26 June 2017
رئیس اداره هواشناسی دریایی استان مازندران گفت: با توجه به وضعیت موج تقریبا بلند دریای خزر ،شرائط برای شنا از سواحل فرح آباد ساری به سمت شرق استان تا بندر ترکمن نامساعد است.

به گزارش ایرنا، باقر سلطانی افزود: براساس تجزیه و تحلیل نقشه‎های پیش‏یابی هواشناسی و خروجی مدلهای عددی جوی و دریایی، این وضعیت جوی دریایی تا روز پنج‎ شنبه هفته جاری ادامه خواهد داشت.

وی به فعالان دریای خزر در استان مازندران به ویژه مدیران طرح‌های دریا، گردشگران و علاقمندان به شنا، هلال احمر، مدیریت بحران و هیئت نجات غریق استان توصیه کرد مراقبت ها و تمهیدات لازم را برای سواحل شرقی استان به عمل آورند.

وی با بیان اینکه مسافران و گردشگران می توانند برای شنا در دریای خزر از سواحل بابلسر تا غرب استان مازندران استفاده کنند، تصریح کرد: امواج در سواحل شرهای غرب استان کوتاه بوده و مسافران می توانند در محا اجرای طرح های سالمسازی شنا کنند.

مازندران 338 کیلومتر ساحل دریای خزر را در اختیار دارد و از آنجایی که حدود 90 درصد از مسافران و گردشگران با هدف استفاده از سواحل دریای خزر به استان سفر می کنند، توجه به شرائط آب و هوایی به ویژه مواج بودن دریا ضروری است.
تور تابستان ۱۴۰۳
تبلیغات تابناک
اشتراک گذاری
برچسب منتخب
# حمله به کنسولگری ایران در سوریه # جهش تولید با مشارکت مردم # اسرائیل # حمله ایران به اسرائیل