بازدید 4741

ضربه ورشکستگی موسسه های مالی به ورزش ایران

کد خبر: ۷۰۷۰۰۶
تاریخ انتشار: ۰۶ تير ۱۳۹۶ - ۱۱:۰۲ 27 June 2017
درحالی که رییس هیات والیبال استان خراسان رضوی چندین بار از قطعی شدن حضور اسپانسر برای تیم‌داری در این رشته خبر داده، اما هنوز هیچ اتفاق خاصی در این خصوص نیافتاده‌ است.

به گزارش تابناک ورزشی، پس از انحلال موسسه مالی‌اعتباری ثامن‌الحجج و نابودی تیم والیبال این باشگاه، بعد از مدت‌ها در فصل گذشته، استان خراسان رضوی نماینده‌ای در سوپرلیگ والیبال کشور نداشت. این مهم در حالی رخ داد که در سال‌های اخیر، تیم‌هایی مثل صادرات، میزان و ثامن‌الحجج به عنوان نماینده خراسان در بالاترین سطح مسابقات والیبال کشور حاضر می‌شدند و مانع از خاموش شدن چراغ‌های سالن پیر مهران می‌شدند.

از نتایج تلخ این اتفاق می‌توان به عدم حضور حتی یک نماینده از والیبال خراسان در اردوهای تیم ملی اشاره کرد. جدا از بزرگانی مثل امیر حسینی و فرهاد ظریف که در دهه اخیر مرتبا به تیم ملی دعوت می‌شدند، در زمان حضور تیم‌های مشهدی در سوپرلیگ کشور حداقل شاهد دعوت بازیکنانی همچون امین علوی به تیم ملی کشورمان بودیم. اما این روند با عدم حضور نماینده‌ای از والیبال خراسان قطع شد تا امروز حتی در اردوهای تیم ملی ب نیز شاهد عدم دعوت از والیبالیست‌های خراسانی باشیم.

حسین‌زاده، رییس جدید هیات والیبال استان پس از رسیدن به این سمت قاطعانه از حضور نماینده خراسان در مسابقات سوپرلیگ 96 صحبت کرد، اما با گذشت چندین ماه از این صحبت‌ها هنوز خبری از حضور قطعی اسپانسر و تیمداری در خراسان نیست. 

در هفته‌های اخیر هرچند حسین‌زاده بارها بر روند مثبت مذاکرات با اسپانسرها و حامیان مالی ورزش استان تاکید کرده، اما هر بار هوشنگ ولی‌پور، معاون اداره کل ورزش و جوانان قطعیت حضور نماینده‌ای از خراسان را تکذیب کرده و بر نامشخص بودن شرایط برای فصل آتی تاکید کرده‌است.
تور تابستان ۱۴۰۳
آموزشگاه آرایشگری مردانه
تبلیغات تابناک
اشتراک گذاری
برچسب منتخب
# حمله به کنسولگری ایران در سوریه # اسرائیل # حمله ایران به اسرائیل # کنکور # حماس