بازدید 4690
۱

مشت‌های گره شده علیه رئیس جمهور دسته گلی برای رژیم صهیونیست بود

عضو هیات رئیسه مجلس شورای اسلامی تصریح کرد: خائنین باید در دادگاه صالحه‌ای بدون اغماض معرفی شوند، تا برای همیشه حرکت‎های هرج و مرج‌طلبانه و واگرایانه پایان یابد.
کد خبر: ۷۰۶۸۰۴
تاریخ انتشار: ۰۴ تير ۱۳۹۶ - ۱۴:۲۳ 25 June 2017
محمدعلی وکیلی در گفت‌وگو با خبرنگار خبرگزاری خانه ملت در واکنش به طرح شعارهای عده‌ای خطاب به رئیس‌جمهور، معاون وی و نایب رئیس مجلس در راهپیمایی روز قدس، گفت: این اتفاق زخم و خراشی بر صورت وحدت ملی کشور وارد کرد، ضمن آنکه مشت‌های گره شده علیه رئیس جمهور در حقیقت دسته گلی برای رژیم صهیونیستی بود.

نماینده مردم تهران، ری، شمیرانات، اسلامشهر و پردیس در مجلس شورای اسلامی با مهم خواندن این اتفاق بر ضرورت تشکیل کمیته‌ای حقیقت یاب تاکید کرد و افزود: باید مشخص شود؛ این حرکت خودسرانه و کف خیابانی که مسبوق به سابقه نیز بوده سازمان یافته بوده یا خیر.

وی ادامه داد: اگر شعارهایی وحدت‌شکنانه روز قدس، حرکتی کور و خودسرانه‌ باشد، باید تاسف خود چراکه در گذشته نیز این چنین حرکت‌هایی در مقابل یادگار امام، رئیس تشخیص مصلحت نظام و دیگر مسئولان کشور خودنمایی کرده است، البته این حرکت‌های کور باید در نقطه‌ای پایان یابد چراکه احساسات مردم را جریح‌دار می‌کنند.

وکیلی با بیان اینکه در صورت محرز شدن سازمانی بودن این حرکت، نظام وظیفه دارد راس این سازمان را پیدا و با آن برخورد کند، تاکید کرد: این نوع سرکشی‌های خیابانی بسیار خطرناک است چراکه آرایش خیابانی مخالف و موافق، آرزوی دشمنان ایران است و به‌یقین بازیگران پشت صحنه این حرکت در میدان دشمن حرکت می‌کنند لذا باید به عنوان خائن به کشور معرفی شوند.

عضو هیات رئیسه مجلس شورای اسلامی با بیان اینکه در روز وحدت ملت ایران شعارها و مشت‌های گره خورده تغییر مسیر داده و به سمت داخل هدایت شده است، تصریح کرد: چنین اتفاقی خواست و آرزوی آمریکا و آل سعود است لذا خائنین باید در دادگاه صالحه‌ای بدون اغماض معرفی شوند تا برای همیشه حرکت‎های هرج و مرج‌طلبانه و واگرایانه پایان یابد چراکه در غیر این صورت صبر مردم لبریز شده و تقابل‌های فردی شکل می‌گیرد که این اتفاق پرخطری خواهد بود.
تور تابستان ۱۴۰۳
تبلیغات تابناک
اشتراک گذاری
نظرات بینندگان
غیر قابل انتشار: ۰
در انتظار بررسی: ۱
انتشار یافته: ۱
صدها سال از دوستان نادان و دشمنان دانا ، ضربه خورده ایم
برچسب منتخب
# حمله به کنسولگری ایران در سوریه # جهش تولید با مشارکت مردم # اسرائیل # حمله ایران به اسرائیل
آخرین اخبار