بازدید 4664

هشدار درباره خرید و فروش حواله پژو 2008

گروه صنعتی ایران خودرو اعلام کرد امتیاز ثبت نام در طرح پیش فروش خودرو پژو2008 به هیچ عنوان قابل خرید و فروش نیست و در صورت انتقال حواله ها زمینه بروز مشکلاتی خواهد شد.
کد خبر: ۷۰۶۷۳۸
تاریخ انتشار: ۰۴ تير ۱۳۹۶ - ۱۱:۲۷ 25 June 2017
گروه صنعتی ایران خودرو اعلام کرد امتیاز ثبت نام در طرح پیش فروش خودرو پژو2008 به هیچ عنوان قابل خرید و فروش نیست و در صورت انتقال حواله ها زمینه بروز مشکلاتی خواهد شد.

به گزارش ایرنا، ایران خودرو روز یکشنبه اعلام کرد، استقبال از نخستین مرحله عرضه محصول جدید شرکت مشترک ایران خودرو و پژو –ایکاپ- سبب شد تا عده ای از افراد که موفق به ثبت نام در این طرح شده اند، امتیاز خود را در معرض فروش در قبال دریافت مبلغی بیشتر از وجه پرداختی قرار دهند؛ در حالی که امکان این امر وجود ندارد و از سوی ایران خودرو نیز به هیچ وجه تایید نمی شود.

برپایه این گزارش، ایران خودرو پیش از اجرای طرح پیش فروش در برنامه های اطلاع رسانی و تبلیغاتی خود بارها اعلام کرده که امکان صلح در خصوص پژو 2008 وجود ندارد، به این معنی که متقاضیان ثبت نام در پیش فروش پژو 2008 نمی توانند امتیاز و حواله خود را به شخص دیگری واگذار کنند؛ این اقدام صورت گرفت تا مشتریان و متقاضیان اصلی و واقعی برای خرید این محصول اقدام به ثبت نام کنند. 

با این وجود و پس از عرضه محصول جدید ایران خودرو در برخی وب سایت ها و اپلیکیشن های خرید و فروش مشاهده شد که بعضی خریداران حواله ثبت نامی خود را در معرض فروش قرار داده اند.

با توجه به اینکه امکان صلح در این طرح وجود ندارد، فروشندگان شیوه وکالتنامه ای را برای این انتقال در نظر گرفته اند؛ حال آنکه این وکالت حتی در صورت ثبت قانونی و محضری نیز بدون دخالت، اطلاع و تایید ایران خودرو به عنوان طرف اصلی قرارداد فروش محصول تنظیم می شود و ایران خودرو هیچگونه مسئولیتی در قبال تحویل خودرو به فرد خریدار ندارد.

محصولات عرضه شده در زمان مقرر فقط و فقط به شخصی تحویل داده می شود که مشخصاتش در سایت فروش ایران خودرو درج شده است. 

با توجه به اینکه در طرح پیش فروش پژو 2008 سود انصراف نیز پیش بینی شده، صاحب حواله می تواند پیش از رسیدن موعد تحویل خودرو به ایران خودرو مراجعه کرده و با ارائه اسناد و مدارک شخصی نسبت به فسخ قرارداد اقدام کرده و اصل پول واریزی و سود حاصل از آن را دریافت کند. 

این فرآیند می تواند بدون کوچکترین اطلاع فرد خریدار حواله صورت گیرد و در عمل زمینه کلاهبرداری را فراهم سازد.

از این رو و با توجه به شرایط اعلام شده، گروه صنعتی ایران خودرو به صراحت اعلام می کند که حواله و امتیازهای عرضه شده در طرح پیش فروش محصول پژو 2008 به هیچ عنوان قابل خرید و فروش نیستند و از هموطنان نیز می خواهد تا نسبت به این موضوع هوشیار باشند.

به گزارش ایرنا، پژو 2008 نخستین محصول ایکاپ (شرکت مشترک ایران خودرو و پژو فرانسه) است که در ایران به مرحله تولید رسیده است، دور تازه همکاری های ایران خودرو و پژو با امضای قرارداد بین مدیران دو گروه خودروساز و در حضور روسای جمهوری ایران و فرانسه به امضا رسید.

پیش از این «مصطفی خان کرمی» معاون بازاریابی و فروش ایران خودرو خاطرنشان کرده بود، اکنون ثبت نام در وب سایت فروش ایران خودرو فعال و عادی است و هموطنان می توانند با مراجعه به این سامانه فروش نسبت به ثبت نام پژو 2008 اقدام کنند.

وی با بیان اینکه ثبت نام در طرح پیش فروش محصول پژو 2008 محدودیت زمانی ندارد، افزود: تعداد قابل توجهی از این محصول هنوز آماده ارائه در طرح پیش فروش است و تا زمان تکمیل ظرفیت فروش ادامه خواهد داشت.

سلام پرواز
خیرات نان
بلیط اتوبوس
تبلیغات تابناک
اشتراک گذاری
برچسب منتخب
# غزه # ماه رمضان # عید نوروز # کاظم صدیقی # دعای روز هشتم رمضان # دعای سال تحویل
وب گردی