بازدید 4067
۲

مصرف سوخت خودروها باید به ۷ لیتر برسد

تا پایان سال جاری میانگین مصرف سوخت خودروهای تولید داخل باید به هفت لیتر در صد کیلومتر کاهش یابد.
کد خبر: ۷۰۶۷۱۳
تاریخ انتشار: ۰۴ تير ۱۳۹۶ - ۱۰:۳۹ 25 June 2017
تا پایان سال جاری میانگین مصرف سوخت خودروهای تولید داخل باید به هفت لیتر در صد کیلومتر کاهش یابد.

به گزارش ایسنا، وزارت صنعت، معدن و تجارت اخیرا ویرایش دوم "برنامه راهبردی وزارت صنعت، معدن و تجارت" را منتشر کرد که در آن راهبردهای این وزارتخانه برای توسعه بخش صنعت کشور پیش‌بینی شده است. بخشی از برنامه راهبردی این وزارتخانه در حوزه صنایع مربوط به "برنامه راهبردی صنعت خودرو" است.

در برنامه راهبردی صنعت خودرو راهکارهایی در زمینه توسعه و گسترش کمی و کیفی صنعت خودرو و قطعه ایران در حوزه‌های مختلف پیش‌بینی شده که از جمله‌ آن کاهش مصرف سوخت خودروهای تولید داخل است.

در این زمینه در برنامه راهبردی صنعت خودرو تاکید شده که در سال ۱۳۹۶ مصرف سوخت خودروهای سواری تولید داخل باید به میانگین هفت لیتر در هر صد کیلومتر کاهش یابد.

این هدف‌گذاری در حالی است که طبق اعلام وزارت صنعت، معدن و تجارت میانگین مصرف سوخت خودروهای تولید داخل در سال ۱۳۹۴ معادل ۹ لیتر در هر صد کیلومتر بوده است.

سلام پرواز
خیرات نان
بلیط اتوبوس
تبلیغات تابناک
اشتراک گذاری
نظرات بینندگان
غیر قابل انتشار: ۰
در انتظار بررسی: ۰
انتشار یافته: ۲
وقتی دنیا 12 لیتر در صدکیلو متر رسید ما 20 لیتر رکورد داشتیم وقتی اونا به صدی 7 رسیدند ما صدی 12 حالا که اونا 4 لیتر می سوزند ما دنبال صدی 7 هستیم

لابد وقتی همه برقی میشن ما موتور گازو ِییلی اختراع خواهیم کرد
تازه ایران خودرو اومده موتورهایه قدیمی tu5 پر مصرف رو تولیداتش گذاشته که راحت 10 لیتر تو صد کیلومتر مصرف میکنند یعنی اینها الان حاضر میشن تولید این اشغالا رو متوقف کنندد؟؟؟؟؟؟
برچسب منتخب
# غزه # ماه رمضان # عید نوروز # کاظم صدیقی # دعای روز هشتم رمضان # دعای سال تحویل
آخرین اخبار
وب گردی