بازدید 3567

انهدام 2 باند مسلح مواد مخدر

کد خبر: ۷۰۶۶۵۸
تاریخ انتشار: ۰۴ تير ۱۳۹۶ - ۰۸:۲۱ 25 June 2017
رئیس پلیس سیستان و بلوچستان گفت: با انهدام دو باند قاچاق مسلحانه مواد مخدر، یک تن و 772 کیلوگرم تریاک و هروئین کشف و ضبط شد.

به گزارش ابتکار، سردار حسین رحیمی گفت: به دلیل موقعیت خاص منطقه‌ای و همجواری استان سیستان و بلوچستان با دو مرکز مهم تولید و قاچاق مواد مخدر، مبارزه با این پدیده خانمان سوز اولویت اصلی پلیس استان است و اعضاء باندهای مسلح مواد مخدر به طور مداوم مورد رصد و پایش قرار می‌گیرند.

فرمانده انتظامی استان سیستان و بلوچستان افزود: در راستای این مبارزه شبانه روزی، ماموران انتظامی شهرستان های «سراوان»، «ایرانشهر» و «سیب وسوران» با پایش‌های دقیق و تخصصی و اشراف اطلاعاتی اعضاء یک باند مسلح را که از مناطق صفر مرزی به صورت مسلحانه و با استفاده از خودروهای کوهستانی و تیز رو اقدام به جابه جایی مواد مخدر به جنوب استان می‌کردند راشناسایی کردند. 

این مقام ارشد انتظامی تصریح کرد:اعضاء این باند مسلح پس از اینکه در ارتفاعات بین سراوان و ایرانشهر وارد کمین تکاوران پلیس شده با آن‌ها به صورت مسلحانه درگیر می‌شوند که پس از مدتی درگیری مسلحانه ضمن توقیف چهار دستگاه خودرو یک تن و ۲۴۸ کیلو تریاک، ۵۲ کیلو هروئین و دو قبضه سلاح کلاش را کشف و سه قاچاقچی حرفه‌ای را دستگیر کردند.

این مقام ارشد انتظامی با اشاره به شناسایی یک باند مسلح مواد مخدر دیگرگفت: در این عملیات ماموران انتظامی شهرستان‌های «خاش» و «مهرستان» پس از شناسایی قاچاقچیان مسلح و تیراندازی سوداگران مرگ به سمت آنها، درگیر شده و پس از حدود نیم ساعت درگیری مسلحانه ضمن توقیف دو دستگاه خودرو و دستگیری یک قاچاقچی، ۴۷۲ کیلو تریاک را کشف کردند.

فرمانده انتظامی سیستان و بلوچستان خاطر نشان کرد: نیروی انتظامی با اشراف اطلاعاتی و حضور محسوس و نامحسوس در تمام نقاط این استان پهناور اجازه نخواهد داد که قاچاقچیان و مخلان نظم و امنیت در هیچ نقطه‌ای احساس امنیت و ارامش کنند و برخورد پلیس با آنان برخورد قاطع خواهد بود.
سلام پرواز
خیرات نان
بلیط اتوبوس
تبلیغات تابناک
اشتراک گذاری
برچسب منتخب
# ماه رمضان # عید نوروز # جهش تولید با مشارکت مردم # دعای روز هفدهم رمضان