بازدید 5432

برنامه تیم ملی برای برپایی اردو در کیش مشخص نیست

کد خبر: ۷۰۶۵۸۷
تاریخ انتشار: ۰۳ تير ۱۳۹۶ - ۲۰:۱۵ 24 June 2017
معاون ورزش منطقه آزاد کیش تأکید کرد که برای جام جهانی ۲۰۲۲ قطر امکانات این جزیره در اختیار تیم ملی فوتبال قرار می‌گیرد و به نوعی به کمپ تیم ملی تبدیل خواهد شد.
 
به گزارش تابناک ورزشی،حسین جلالی در خصوص بازدید مهدی تاج و محمدرضا ساکت از امکانات ورزشی جزیره کیش اظهار داشت: این بازدید برنامه‌ای از پیش تعیین شده بود تا تاج و ساکت از امکانات جزیره دیدن کنند. در جزیره کیش استخری داریم که در کشور کم‌نظیر است و سالن بدنسازی مناسبی هم در جزیره وجود دارد که شرایط را برای برپایی اردوی تیم‌های فراهم می‌کند.
 
وی با اشاره به مباحث مهمی که در بازدید تاج از امکانات جزیره کیش به میان آمد، گفت: با توجه به اینکه بازی‌های جام جهانی قطر نزدیک است و 5 سال دیگر جام جهانی این کشور را در پیش داریم، به دنبال فراهم کردن کمپ تیم ملی در جزیره هستیم. تا جام جهانی روسیه هم یک سال فرصت باقی است و به همین دلیل قرار شد تاج در جلسه دیگری که با آقای مونسان برگزار می‌شود، شرکت داشته باشد تا برنامه‌های تیم ملی هماهنگ شود. حتی امکان برگزاری دیدارهای تدارکاتی را در جزیره کیش داریم.
برنامه تیم ملی برای برپایی اردو در کیش مشخص نیست 
معاون ورزش منطقه آزاد کیش با اشاره به شباهت شرایط آب و هوایی این جزیره و کشور قطر، افزود: شرایط آب و هوایی کیش و قطر بسیار به هم نزدیک است. در بازدیدی که مسئولان فدراسیون فوتبال از امکانات ورزشی جزیره داشتند، قرار شد آن را مورد بررسی قرار داده و گزارشی بدهند تا امکاناتی که برای اضافه کردن نیاز است، فراهم شود. به این دلیل که پیش از جام جهانی قطر ورزشگاه شماره یک را قرار است به تیم‌های ملی بدهیم و به نوعی اینجا تبدیل به کمپ تیم‌های ملی خواهد شد.
 
جلالی در خصوص نحوه آماده‌سازی جزیره کیش برای تیم ملی خاطرنشان کرد: طبق لیستی که فدراسیون فوتبال می‌دهد، امکانات خود را جمع‌بندی خواهیم کرد و کار بازسازی و ساخت را آغاز خواهیم کرد. در حال حاضر ما دو زمین چمن طبیعی و یک زمین چمن مصنوعی داریم. زمین شماره یک شرایطش بد نیست و در حال ترمیم آن هستیم و زمین شماره دو نیز به ترمیم اساسی‌تر نیاز دارد تا کاملاً آماده شود. به نوعی می‌خواهیم زمین شماره یک را مانند ورزشگاه آزادی آماده کنیم و اجازه بازی‌های سطح پایین را در این زمین ندهیم. در کنار این زمین‌ها و بنا به دستور قبلی مونسان، دو زمین چمن دیگر در جزیره کیش خواهیم ساخت که ساخت آنها به زودی آغاز می‌شود و تا 5، 6 ماه آینده آماده خواهد شد. به این شکل چهار زمین چمن مناسب خواهیم داشت که زمین اصلی‌مان هم با 10 هزار نفر گنجایش، آماده میزبانی از دیدارهای رسمی نیز خواهد بود.
 
وی درباره اینکه آیا تیم ملی پیش از جام جهانی 2018 روسیه هم اردویی در جزیره کیش برپا خواهد کرد یا نه، گفت: با تاج هم که در این خصوص صحبت کردیم، هنوز چیزی مشخص نیست، چون باید برنامه‌ریزی تیم ملی تعیین شود. کی‌روش باید در این خصوص برنامه بدهد که گویا هنوز برنامه‌ای به فدراسیون فوتبال در این خصوص ارائه نشده است. در نشستی که به همراه آقای مونسان با تاج خواهیم داشت، برای برگزاری اردوهای تیم ملی هم اعلام آمادگی خواهیم کرد.
 
معاون ورزش منطقه آزاد کیش تأکید کرد: در صورتی که دو زمین دیگر را آماده کنیم و تعداد زمین‌های جزیره کیش را به چهار زمین برسانیم، می‌توانیم میزبان تیم‌های باشگاهی برای اردوهای پیش از فصل باشیم. مانند دو سال پیش که 15 باشگاه در طول فصل به جزیره کیش آمدند و از آنها با دو زمین میزبانی کردیم و اگر امکانات افزایش پیدا کند، شرایط بهتر هم خواهد شد. به این صورت فکر می‌کنم دیگر تیم‌ها نیازی نیست که به اردوی خارجی برود و می‌توانند در جزیره کیش با شرایط خوبی اردو برپا کنند.
تور تابستان ۱۴۰۳
تبلیغات تابناک
اشتراک گذاری
برچسب منتخب
# حمله به کنسولگری ایران در سوریه # جهش تولید با مشارکت مردم # اسرائیل # حمله ایران به اسرائیل
آخرین اخبار