بازدید 5498

منصوریان:منش بالای بازیکنان مااجازه نمی‌دهدکاپیتانی مسئله‌سازشود

کد خبر: ۷۰۶۵۸۶
تاریخ انتشار: ۰۳ تير ۱۳۹۶ - ۲۰:۱۲ 24 June 2017
سرمربی تیم فوتبال استقلال از بازگشت منتظری به این تیم ابراز خشنودی کرد.
 
به گزارش تابناک ورزشی، علیرضا منصوریان در حاشیه تمرین امروز (شنبه) استقلال اظهار داشت: ما با گرفتن منتظری بخش اعظمی از نگاه‌مان به خط دفاعی کامل شد. نیاز بود که بازیکنی با عیار بین‌المللی داشته باشیم. بازیکنی که از میدان‌های سخت گذشته باشد. اینجا تیم منتظری است و خانه او محسوب می‌شود. بهترین زمان برای بازگشت او همین موقع بود.
 
وی افزود: شبی که فکر نمی‌کردم برگردد، رضا افتخاری و توفیقی او را شکار کردند و او به استقلال آمد. من تماسم با منتظری برقرار بود و ارتباطم نزدیک بود. برای اینکه شرایطی بوجود نیاید که حق تصمیم از او نگیریم، قرار شد آزاد فکر کند. الان هم منتظریم تکلیف رابسون انجام شود و مدیربرنامه‌های او گفته که در حال انجام کارهایش است.
منصوریان:منش بالای بازیکنان مااجازه نمی‌دهدکاپیتانی مسئله‌سازشود 
سرمربی تیم فوتبال استقلال خاطرنشان کرد: می‌دانم هواداران نگران هستند. هوادارانی که در این ماه به تمرینات می‌آیند. یک بار صبح بلند می‌شوید که از خوشحالی به هوا پرتاپ‌تان می‌کنند و یک روز به زمین می‌کوبند. ما از هوادار واقعی که اینجا هستند انرژی می‌گیریم. ما با حوصله خرید کردیم. ما مهاجم از دست دادیم، ولی شهباززاده را جذب کردیم. برای پشت مهاجمان هم شجاعیان را گرفتیم. بازیکنان سال قبل هم خوب بودند و باید از جوانان مراقبت می‌کردیم. امیدوارم سال خوبی را شروع کنیم، اعتقاد من این است که نباید در فرایند آزمون و خطا قرار بگیریم و از هفته اول با قدرت جلو می‌رویم. با حضور مربی بدنساز پازل کادر فنی هم تکمیل شده است.
 
منصوریان در خصوص وضعیت خط حمله گفت: سال گذشته با بازیکنان جوان حریفان را در حالت تحت فشار پرس کردیم. با خریدهای امسال دو جنبه را در نظر گرفتیم. سرعت دادن به بازی و دوم قدرت حمل توپ. ما امسال هم توپ را می‌‌گیریم و هم زمین را. ورزشگاه آزادی که پایگاه خودمان است باید محل رعب و وحشت حریفان باشد تا به راحتی پوئن نگیرند.
 
وی در خصوص بحث‌هایی که در رابطه با کاپیتانی استقلال مطرح شده، گفت: ما به فضای مجازی توجه نمی‌کنیم. پارسال هم این داستان‌ها را درست می‌کردند که مهدی رحمتی و خسرو حیدری و امید ابراهیمی دوست نیستند. برای امید و خسرو نمی‌توانستند این مسائل را درست کنند، چون باجناق هستند. به دوستانم گفتم اگر منتظری را جذب کنیم، رقیبان سنتی چیزی به ما نمی‌گویند، بلکه خودی‌ها حساس می‌شوند و حرف‌هایی می‌زنند. ما یک هدف را دنبال می‌کنیم که لبخند روی لب هوادار بنشانیم. این موضوع (کاپیتانی) برای ما دغدغه‌ نیست. منش بازیکنان ما آن قدر بالاست که از دیدن آنها لذت می‌برم. امسال با حضور منتظری و دیگر بازیکنان بزرگ، پرستیژ تیم بالا می‌رود.
 
سرمربی تیم فوتبال استقلال در خصوص حضور دستیار پیشین کارلوس کی‌روش در استقلال خاطرنشان کرد: ما سه سالی دنبال میک مک درموت بودیم. او گفته بود به نفت‌ تهران نمی‌آید، اما به من قول داد که اگر به استقلال بروم، اینجا بیاید. ما به او گفتیم در فضای مربیگری کمک‌‌مان کند. از پارسال هم دنبال اضافه کردن او بودیم و امسال به ما اضافه شد. وقتی از فضای بدنسازی رد شویم، او هم دستیار و هم مربی بدنساز خواهد بود. محمد خرمگاه و علی چینی و مصطفوی هم خواهند بود. گروه خوب و مستحکمی داریم که فکر کنم امسال سال بازدهی این گروه خواهد بود.
 
منصوریان در خصوص تکمیل شدن هیئت مدیره استقلال گفت: من اطلاعی از هیئت مدیره ندارم ولی قطعا باید کسانی انتخاب شوند که بتوانند منابع مالی را تأمین کنند.
 
وی در پاسخ به این سؤال که امسال چه قولی درباره دربی می‌دهد، گفت: تلاش ما این است که از هفته اول در کورس بمانیم و دربی باید ببینیم چه می‌شود. ما قطعا دنبال بهترین نتیجه خواهیم بود.
سلام پرواز
خیرات نان
بلیط اتوبوس
تبلیغات تابناک
اشتراک گذاری
برچسب منتخب
# ماه رمضان # عید نوروز # جهش تولید با مشارکت مردم # دعای روز هجدهم رمضان # شب قدر