بازدید 3829

فروش مسکن نوساز در آمریکا جهش کرد

فروش مسکن‌های جدید تک‌خانوار آمریکایی در ماه می افزایش یافت و قیمت متوسط آنها به بالاترین میزان تاریخ رسید و رکورد زد که نشان می‌دهد بازار مسکن دوباره در حال قدرت گرفتن است.
کد خبر: ۷۰۶۵۶۸
تاریخ انتشار: ۰۳ تير ۱۳۹۶ - ۱۷:۵۹ 24 June 2017
فروش مسکن‌های جدید تک‌خانوار آمریکایی در ماه می افزایش یافت و قیمت متوسط آنها به بالاترین میزان تاریخ رسید و رکورد زد که نشان می‌دهد بازار مسکن دوباره در حال قدرت گرفتن است.

به گزارش خبرنگار مهر به نقل از رویترز، دپارتمان تجارت آمریکا اعلام کرد در ماه گذشته فروش مسکن جدید با ۲.۹ درصد افزایش به نرخ فصلی ۶۱۰هزار واحد رسید. میزان فروش در ماه آوریل با افزایشی چشمگیر از ۵۶۹ هزار واحد به۵۹۳هزار واحد رسید.

اقتصاددانان در نظرسنجی انجام شده توسط رویترز پیش‌بینی کرده بودند فروش مسکن جدید که حدود ۱۰ درصد از کل فروش مسکن را تشکیل می‌دهد، در ماه گذشته ۵.۴ درصد رشد کند و به ۵۹۷ هزار واحد برسد. بر اساس داده‌های مقایسه سال‌به‌سال فروش در ماه می ۸.۹ درصد رشد داشته است.

مایکل فرولی اقتصاد دانی از جی‌پی‌مورگان می‌گوید: درحالی‌که کیفیت داده‌های گزارش فروش خانه‌های جدید به شکلی خارج از معمول ضعیف است، تصویر کلی از این گزارش و گزارش موجود از فروش کل مسکن نشان‌دهنده تقاضای بسیار بالا در فصل فروش مهم بهار است.

بازار مسکن تحت تاثیر تداوم قدرتمند رشد اشتغال شکوفا شده است. در ماه می نرخ بیکاری به کمترین میزان ۱۶ سال اخیر رسید و ۴.۳ درصد کرد و نرخ رهن هم با استانداردهای قبلی هنوز مطلوب است.

در ماه می قیمت متوسط مسکن به رکورد ۳۴۵هزار و ۸۰۰ دلار رسید. این میزان در ماه قبلی ۳۱۰ هزار و ۲۰۰دلار بود. متوسط قیمت مسکن‌های فروخته شده در ماه قبل هم رکورد زد و به ۴۰۶ هزار و ۴۰۰دلار رسید.

در ماه گذشته ذخیره مسکن جدید در بازار با ۱.۵ درصد رشد به ۲۶ هزار و ۸۰۰واحد رسید.

سلام پرواز
خیرات نان
بلیط اتوبوس
تبلیغات تابناک
اشتراک گذاری
برچسب منتخب
# غزه # ماه رمضان # عید نوروز # کاظم صدیقی # دعای روز هشتم رمضان # دعای سال تحویل
وب گردی