بازدید 14780

اولین واکنش داعش به شایعات درباره خلیفه خود

داعش درباره سرنوشت «ابوبکر البغدادی» بیانیه صادر خواهد کرد
کد خبر: ۷۰۶۵۶۵
تاریخ انتشار: ۰۳ تير ۱۳۹۶ - ۱۷:۴۴ 24 June 2017
منابع آگاه در استان نینوا از انتشار اطلاعیه داعش در مساجد تلعفر درباره مشخص شدن سرنوشت «ابوبکر البغدادی» سرکرده داعش خبر دادند.
 
به گزارش فارس به نقل از پایگاه خبری الیوم السابع، یک منبع عراقی استان نینوا امروز (شنبه) اعلام کرد که گروه تروریستی تکفیری داعش اطلاعیه‎ای را درباره سرنوشت ابوبکر البغدادی در بیشتر مساجد «تلعفر» در غرب استان نینوا پخش کرد.

منبع عراقی افزود: داعش در این اطلاعیه تاکید کرد که درباره سرنوشت ابوبکر البغدادی بیانیه مهمی منتشر خواهد شد و داعشی‌ها منتظر صدور این بیانیه مهم باشند.

از سوی دیگر، رسانه‎های عراقی گزارش دادند که داعش سرنوشت ابوبکر البغدادی طی روهای آینده را بیان خواهد کرد.

منابع خبری عراق گزارش دادند که «داعش در ساعات اولیه صبح امروز در اغلب مساجد تلعفر در غرب نینوا اطلاعیه‌ای را در این باره منتشر کرد.»

رسانه‎های عراقی تاکید کردند، «به نظر می‎رسد که گزارش‎های مربوط به کشته شدن ابوبکر البغدادی صحت دارد و در این بیانیه خبر هلاکت البغدادی تأیید و یا تکذیب می‌شود.»

این اولین باری است که داعش درباره اظهارات مسئولان روسی در خصوص احتمال کشته شدن ابوبکر البغدادی واکنش نشان می‎دهد. مقامات و رسانه‎های روسیه بارها اعلام کردند که به احتمال زیاد ابوبکر البغدادی در حمله هوایی روسیه در الرقه سوریه کشته شد.
 
تور تابستان ۱۴۰۳
تبلیغات تابناک
اشتراک گذاری
برچسب منتخب
# حمله به کنسولگری ایران در سوریه # جهش تولید با مشارکت مردم # اسرائیل # حمله ایران به اسرائیل