بازدید 8127
۴

پدربازیکن تیم ملی والیبال:فدراسیون باچه سندومدرکی دخترم رامحروم کرد؟

پدر شقایق شفیع می‌گوید پس از صدور حکم کمیته انضباطی فدراسیون والیبال درباره دخترش به دنبال پاسخ قانع کننده‌ای از سوی مسئولان فدراسیون است اما در این مدت کسی پاسخگو نبوده است.
کد خبر: ۷۰۶۵۲۴
تاریخ انتشار: ۰۳ تير ۱۳۹۶ - ۱۶:۰۰ 24 June 2017
پدر شقایق شفیع می‌گوید پس از صدور حکم کمیته انضباطی فدراسیون والیبال درباره دخترش به دنبال پاسخ قانع کننده‌ای از سوی مسئولان فدراسیون است اما در این مدت کسی پاسخگو نبوده است.
 
به گزارش تابناک ورزشی، بیش از یک هفته از حکمی که کمیته انضباطی فدراسیون والیبال برای سه بانوی ملی پوش تیم امید صادر کرد می‌گذرد. کمیته انضباطی با تاکید بر اینکه این سه ملی پوش «حواشی نامناسب» در مسابقات قهرمانی آسیا تایلند ایجاد کرده بودند احکام محرومیت سه ساله برای شقایق شفیع، دو ساله برای نگین شیرتری و یک ساله برای منا رمضانی صادر کرد. حکمی که پدر شقایق شفیع به هیچ عنوان نمی‌پذیرد و در این مدت پیگیر این پرونده بوده البته وی مدعی است که مسئولی در فدراسیون والیبال پاسخگو نیست.
 
ایرج شفیع اظهار داشت: روزی که حکم کمیته انضباطی را شنیدم بسیار شوکه شدم. انتظار چنین حکمی را برای دخترم نداشتم. نمی‌دانم بر چه مبنا و سند و مدرکی چنین حکمی را صادر کردند.
 
وی گفت: در این مدت مدام به فدراسیون مراجعه کردم با افراد مختلفی صحبت داشتم اما کسی در فدراسیون والیبال پاسخ درستی به من نمی‌دهد. حرف من این است که براساس چه سند و مدرکی چنین حکمی را به صورت علنی در رسانه‌ها منتشر کردند. در این حکم آمده است که به دلیل حواشی نامناسب این سه دختر محروم می‌شوند. این واژه در این مدت به اشکال مختلفی تحلیل شده و در واقع با آبرو وحیثیت فرزندم  بازی شد.
 پدربازیکن تیم ملی والیبال:فدراسیون باچه سندومدرکی دخترم رامحروم کرد؟
پدر شقایق شفیع افزود: سؤال من این است که اگر تیم بانوان امید در تایلند نتیجه بهتری می‌گرفت آیا پس از بازگشت باز هم کمیته انضباطی تشکیل می‌دادند یا فراموش می‌کردند به این موضوع بپردازند و دلخوش بودند که نتیجه گرفته‌اند.
 
وی ادامه داد: به دنبال یک پاسخ صریح و قانع کننده هستم اما متاسفانه کسی در فدراسیون پاسخگو نیست. سؤالم از فدراسیون والیبال این است که آیا در تیم مردان درگیری و بحث بین بازیکنان پیش نمی‌آید؟ این همه درگیری لفظی و حتی فیزیکی در تیم‌های مردان رخ داده در کدام یک از آنها بازیکنان را سه سال محروم کردند؟
 
ایرج شفیع گفت: دخترم در مسابقات قهرمانی آسیا مصدوم شد و همچنان درگیر مصدومیتش است اما پس از بازگشت برایش کمیته انضباطی تشکیل دادند و شبانه حکم را منتشر کردند. در این مدت هم هر کسی تعبیر خود را از واژه حاشیه نامناسب داشته است.
 
وی اظهار داشت: از داورزنی می‌خواهم خودش را جای من بگذارد. اگر شقایق دختر او بود آیا با او همین طور رفتار می‌کرد؟ برایش کمیته انضباطی تشکیل می‌داد و سه سال محرومش می‌کرد؟ این محرومیت تنها در این سه سال خلاصه نمی‌شود. تاثیر این محرومیت پس از این مدت نیز وجود خواهد داشت. من به دنبال کاهش محرومیت این حکم نیستم. به دنبال یک جواب و سند محکم از سوی فدراسیون هستم اما متاسفانه در این چند روز به پاسخی نرسیدم.
سلام پرواز
خیرات نان
بلیط اتوبوس
تبلیغات تابناک
اشتراک گذاری
نظرات بینندگان
غیر قابل انتشار: ۰
در انتظار بررسی: ۰
انتشار یافته: ۴
حق زویرانه ما بیرون است.بلکه در چاه عدم وارون است ..حتما ایشان غیر خودی بودند بنده اگر بودم پیگیر نبودم انچه بجائی نرسد فریاد است
حتما چند ورزشکار دیگر باید پناهنده شوند تا مسئولان مسئولان ورزش به خود بیایند؟
تنگ نظر نباشد، کم سخت بگیرید بذارید خدا هم براتون سخت نگیره !
بهتره برن برای تیم های کشورهای دیگه بازی کنند .. هیچ بهایی به ورزش بانوان داده نمیشه ..
برچسب منتخب
# ماه رمضان # عید نوروز # جهش تولید با مشارکت مردم # دعای روز هفدهم رمضان