بازدید 2348

حزب‌الله تلاش برای حمله به مکه مکرمه را محکوم کرد

حزب‌الله لبنان تلاش گروهی تکفیری و تروریستی برای هدف قرار دادن مسجد الحرام در مکه مکرمه را به شدت محکوم کرد.
کد خبر: ۷۰۶۴۹۴
تاریخ انتشار: ۰۳ تير ۱۳۹۶ - ۱۴:۰۲ 24 June 2017
حزب‌الله لبنان تلاش گروهی تکفیری و تروریستی برای هدف قرار دادن مسجد الحرام در مکه مکرمه را به شدت محکوم کرد.

به گزارش ایسنا، به نقل از سایت شبکه المیادین، حزب‌الله لبنان در بیانیه‌ای تلاش گناه آلود برای هدف قرار دادن مسجد الحرام، مقدس‌ترین مکان دنیا در ماه مبارک رمضان را محکوم و تاکید کرد که این تلاش تاکیدی بر اندیشه جنایتکارانه و خونین این گروه‌ها است که حرمت این مکان مطهر یا زمان مبارک یا مقدسات دینی یا میراث انسانی را در نظر نمی‌گیرند. این اقدام تاکیدی بر جنایت‌های شنیع آنهاست که متکی به فتواهای گمراه کننده و فتنه‌ای است که همگان را بدون تفاوت در عقیده و قومیت و رویکرد هدف قرار می‌دهد و این امر باید از سوی جهان محکوم و تقبیح شود.

حزب‌الله تاکید کرد: ما مجدداً از علماء  و اندیشمندان و تصمیم‌گیرندگان تمامی سطوح دینی و سیاسی می‌خواهیم تا در مقابل این گروه‌ها و اندیشه منحرف و عقیده ویران‌گرشان به صورت جدی اقدام کرده و همبستگی مسئولانه‌ای در قبال آن داشته باشند.

حزب‌الله در بیانیه خود اعلام کرد که تروریست‌ها بدون وجدان و بدون عامل بازدارنده‌ای دست به خونریزی‌ها می‌زنند و این جنایت زنجیره‌ای از جنایت‌های خونین آنها در سوریه، عراق و لبنان و در جهان عرب و اسلامی است که آثار آن نیز به تمامی جهان رسیده است.

سلام پرواز
خیرات نان
بلیط اتوبوس
تبلیغات تابناک
اشتراک گذاری
برچسب منتخب
# ماه رمضان # عید نوروز # جهش تولید با مشارکت مردم # دعای روز هجدهم رمضان # شب قدر