بازدید 2993

کندوان یک طرفه می شود

کد خبر: ۷۰۶۴۸۷
تاریخ انتشار: ۰۳ تير ۱۳۹۶ - ۱۳:۵۷ 24 June 2017
پلیس راهور نیروی انتظامی استان مازندران با اعلام محدودیت های ترافیکی تعطیلات عید فطر در محور های هراز، کندوان، فیروزکوه و کیاسر، برای روز یکشنبه کندوان را از کرج به سمت مرزن اباد یک طرفه اعلام کرد.

به گزارش ایرنا ، اعمال محدودیت های ترافیکی در محورهای مواصلاتی استان مازندران به تهران از ساعت 12 روز یکشنبه چهارم تیرماه آغاز و تا ساعت 6 صبح روز شنبه 10 تیرماه ادامه خواهد داشت . 

همچنین تردد انواع موتورسیکلت به استثنای موتورسیکلت های انتظامی و امدادی از ساعت 12 ظهر یکشنبه چهارم تیر ماه تا ساعت 6 صبح شنبه 10 تیر از محورهای کندوان ، هراز ، فیروزکوه ممنوع است. 

**کندوان 
- تردد انواع وسایل نقلیه از ساعت 12 روز یکشنبه چهارم تیرماه تا ساعت 3بامداد روز دوشنبه پنجم تیر از مرزن آباد به سمت کرج ممنوع بوده و با اعلام مامورین پلیس راه در محل ، از ساعت 15 روز یکشنبه همین تاریخ تا ساعت 3 صبح روز دوشنبه از کرج به سمت مرزن آباد بصورت یکطرفه می باشد. 

- همچنین تردد انواع وسایل نقلیه از ساعت 12 روز دوشنبه پنجم تیر تا ساعت یک بامداد روزسه شنبه 6تیر از مرزن آباد به سمت کرج ممنوع بوده و با اعلام مامورین پلیس راه در محل ، از ساعت 15 همین روز تا ساعت یک بامداد روز سه شنبه از کرج به سمت مرزن آباد بصورت یکطرفه می باشد . 

- برای پایان هفته نیز تردد انواع وسایل نقلیه از ساعت 12 روز جمعه نهم تیر تا ساعت 3 بامداد روز شنبه 10تیر از کرج به سمت مرزن آباد ممنوع بوده و با اعلام مامورین پلیس راه در محل ، از ساعت 15 همین تاریخ تا ساعت 3 بامداد روز شنبه از مرزن آباد به سمت کرج بصورت یکطرفه می باشد. 

- همچنین تردد انواع تریلر ، کامیون و کامیونت کماکان در محور کرج – چالوس و بالعکس ممنوع می باشد. 

**محور هراز 
- تردد انواع وسایل نقلیه از ساعت 14 روز جمعه نهم تیر تا ساعت یک بامداد روز شنبه 10 تیر از رودهن به سمت آمل ممنوع بوده و با اعلام مامورین پلیس راه در محل ، از ساعت 16 همین تاریخ تا یک بامداد روز شنبه از آب اسک تا رودهن بصورت یکطرفه خواهد بود . 

- تردد کلیه کامیون ها و کامیونت ها به استثنای حاملین مواد سوختی و فاسد شدنی از ساعت 8 یکشنبه چهارم تیر تا ساعت 6 روز چهارشنبه 7 تیر و از ساعت 8 تا 24 پنج شنبه هشت تیر و از ساعت 8 جمعه تا ساعت12 روز شنبه 10تیر از محور هراز ممنوع می باشد . 
- علاوه بر این تردد انواع تریلر در محور هراز کماکان ممنوع است. 

**محور فیروزکوه 
- همچنین تردد کلیه تریلرها به استثنای حاملین مواد سوختی و فاسد شدنی از ساعت 12 تا 24 روز یکشنبه 4 تیر و از ساعت 8 الی 24 روزهای دوشنبه و سه شنبه و جمعه این هفته از تهران به قائمشهر و بالعکس ممنوع است . 
تور تابستان ۱۴۰۳
تبلیغات تابناک
اشتراک گذاری
برچسب منتخب
# حمله به کنسولگری ایران در سوریه # جهش تولید با مشارکت مردم # اسرائیل # حمله ایران به اسرائیل
آخرین اخبار