بازدید 6003

قول ستاره پرسپولیس:طلسم رابرابرالاهلی می‌شکنم

علی علیپور با وجود این که حساس‌ترین گل‌های پرسپولیس را در هفته‌های پایانی لیگ شانزدهم به ثمر رساند باز هم به عنوان مهاجم اصلی پرسپولیس شناخته نشده و حالا با اضافه شدن گادوین منشا کارش سخت‌تر هم شده است.
کد خبر: ۷۰۶۳۲۳
تاریخ انتشار: ۰۳ تير ۱۳۹۶ - ۰۸:۱۶ 24 June 2017
علی علیپور با وجود این که حساس‌ترین گل‌های پرسپولیس را در هفته‌های پایانی لیگ شانزدهم به ثمر رساند باز هم به عنوان مهاجم اصلی پرسپولیس شناخته نشده و حالا با اضافه شدن گادوین منشا کارش سخت‌تر هم شده است.
 
به گزارش تابناک ورزشی، علیپور اما خود را برای رقابت‌ها آماده می‌داند. مصاحبه او را می‌خوانید:
 
* با توجه به عملكرد تيم‌ها در فصل نقل و انتقالات كدام يك را مدعي جدي براي قهرماني مي‌داني؟
 
هر باشگاهي به نسبت بضاعتي كه داشته، سعي كرده بهترين خريدها را در فصل نقل و انتقالات داشته باشد و ضعف‌هايش را برطرف كند.
 
* خيلي‌ها با توجه به خريدهاي 3 تيم سپاهان، پرسپوليس و استقلال، اين 3 تيم را مدعيان اصلي قهرماني مي‌دانند.
 
به نظر من حرف زدن از قهرماني در مقطع فعلي خيلي زود است اما باشگاه ما به شكل منطقي عملكرد موفقي داشته و بر اساس نياز، بازيكنان جديدي را به خدمت گرفته و بدون جار و جنجال هدف‌هايش را دنبال كرده است.
قول ستاره پرسپولیس:طلسم رابرابرالاهلی می‌شکنم 
* اوضاع و شرايط بازيكنان در تمرينات چگونه است؟
 
بازيكنان پرسپوليس با روحيه و انگيزه بسيار بالايي در تمرينات حاضر شده‌اند و درصدد هستند روزهاي خوبي را در ليگ هفدهم رقم بزنند، كاري كه از عهده بازيكنان ما برمي‌‌آيد.
 
* با وجود منشا، اميري و طارمي رقابت با اين بازيكنان را چطور ارزيابي مي‌كني؟
 
مانند فصل قبل تمام تلاشم را انجام مي‌دهم تا در تمرينات بهترين عملكرد را داشته باشم. فصل قبل هم گل‌هاي حساسي را به ثمر رساندم و فكر مي‌كنم قادر هستم رقابت خوبي با اين نفرات داشته باشم و بهترين عملكرد را از خودم ارائه دهم. ان‌شاءا... به گونه‌اي كار مي‌كنم تا علاوه بر موفقيت در تيم محبوبم پرسپوليس، به تيم ملي هم برسم.
 
* هنوز حسرت گل زدن در مسابقات ليگ قهرمانان آسيا را داري؟
 
من تاكنون گلي در ليگ قهرمانان آسيا به ثمر نرساندم و تمام سعي و تلاشم را انجام مي‌دهم در بازي با الاهلي طلسم گل نزدن در آسيا را بشكنم.
 
* در مورد بازي با الاهلي عربستان و قرعه‌تان كه بايد با اين تيم در عمان بازي كنيد، چه حرفي داري؟
 
ما قبلاً 2 بازي در مسقط انجام داديم به همين دليل به شرايط بازي در عمان آشنايي كاملي داريم. به هر حال بايد تابع قوانين و قرعه‌كشي باشيم. در بازي‌هاي قبلي‌مان در آسيا بيشترين موفقيت را داشتيم و حالا كه به جمع 8 تيم رسيده‌ايم، نمي‌خواهيم شانس بزرگ و زحمات‌مان را بي‌نتيجه بگذاريم به همين دليل ان‌شاءا... با گذر از سد الاهلي هم من طلسم خودم را مي‌شكنم و هم تيم محبوبم به نيمه نهايي صعود مي‌كند.

سلام پرواز
خیرات نان
بلیط اتوبوس
تبلیغات تابناک
اشتراک گذاری
برچسب منتخب
# ماه رمضان # عید نوروز # جهش تولید با مشارکت مردم # دعای روز هفدهم رمضان