بازدید 5052

احسان آمدتاازسپاهان خداحافظی کند+عکس

کد خبر: ۷۰۶۲۳۲
تاریخ انتشار: ۰۲ تير ۱۳۹۶ - ۱۹:۵۶ 23 June 2017
حضور احسان حاج‌صفی در تمرین امروز سپاهان، زمزمه‌هایی درباره ادامه همکاری او با باشگاه به وجود آورد اما این شایعه‌ها به حقیقت نزدیک نبودند و این آخرین حضور حاج‌صفی در جمع بازیکنان سپاهان بود.
 
به گزارش تابناک ورزشی،او با لباس زرد رنگ در تمرین باشگاه دیده شد و بعد از خوش و بش با هم‌تیمی‌های فصل گذشته، از کادر فنی سپاهان خداحافظی کرد تا برای ادامه فوتبال‌اش به اروپا برود. حاج‌صفی پیش از این یک بار سپاهان را به مقصد اروپا ترک کرد و در لیگ دسته دوم فوتبال آلمان به موفقیت نرسید اما حالا پیشنهاد پانیونیوس یونان، این بازیکن را دوباره به ریسک واداشته است. در سال منتهی به جام جهانی، احسان قصد دارد به هر قیمتی که شده به ترکیب اصلی تیم ملی برگردد و بازی در اروپا، این فرصت را برای او به وجود خواهد آورد.
 
حاج‌صفی در لیگ برتر ایران نیز، از باشگاه‌های مختلفی پیشنهاد داشت اما درست مثل همیشه، حاضر نشد برای باشگاهی به جز سپاهان بازی کند. ستاره فوتبال اصفهان، در آخرین ملاقات با کرانچار، وعده داد که یک روز دوباره به این باشکاه برمی‌گردد. او دیر یا زود، دوباره پیراهن طلایی‌ها را خواهد پوشید و این بار شاید،دیگر خبری از جدایی نباشد.
احسان آمدتاازسپاهان خداحافظی کند+عکس 
تور تابستان ۱۴۰۳
تبلیغات تابناک
اشتراک گذاری
برچسب منتخب
# حمله به کنسولگری ایران در سوریه # جهش تولید با مشارکت مردم # اسرائیل # حمله ایران به اسرائیل