بازدید 10930

در حمله سپاه 170 فرمانده داعش به هلاکت رسیدند

کد خبر: ۷۰۶۲۲۸
تاریخ انتشار: ۰۲ تير ۱۳۹۶ - ۱۸:۵۶ 23 June 2017
مشاور نماینده ولی‌فقیه در سپاه پاسداران انقلاب اسلامی گفت: ایران اسلامی کانون الهام‌بخش ملت‌ها شده و به برکت انقلاب اسلامی در سراسر انتفاضه‌ها شکل گرفته است.

به گزارش ایسنا، یدالله جوانی در جمع راهپیمایان روز قدس در ایلام اظهار داشت: 38 سال پیش امام خمینی(ره) با درایت و دوراندیشی جمعه آخر سال را روز قدس اعلام کردند و امروز در سراسر جهان این روز به روز اسلام، روز امت اسلامی و روز دفاع از ممستضعفان جهان تبدیل شده است.

وی با بیان این‌که «نامگذاری روز جهانی قدس دستاوردی بزرگ پس از پیروزی انقلاب اسلامی است»، تصریح کرد: نگاه امام مبنای عمل جمهوری اسلامی واقع شد و در اولین روزهای پیروزی انقلاب  سفارت اسراییل را به سفارت فلسطین تبدیل و در آن فضا امام روز جهانی قدس را اعلام کردند و ایران اسلامی کانون الهام‌بخش ملت‌ها شد و انتفاضه‌ها شکل گرفت.

وی با تاکید بر این‌که «تصرفات اسراییل بعد از پیروزی انقلاب متوقف شد و جریان‌های مقاومت و حزب‌الله لبنان شکل گرفت»، ادامه داد: امروز وقتی صحنه را نگاه می‌کنیم رژیم صهیونیستی که به فکر نیل تا فرات بود، الان همه صاحب‌نظران جهان و حتی کارشناسان خودشان نسبت به  فروپاشی رژیم صهیونیستی هشدار می‌دهند و این رژیم منحوس الان به فکر موجودیت خودش نیست. مثلا  در حنگ 33 روزه که خیال می کرد در یک هفته حزب الله را نابود می‌کند ولی شکست بزرگی خورد. پیروزی فلسطین به برکت انقلاب اسلامی است، وقتی آمریکایی‌ها و دولت‌های مرتجع منطقه مقاومت را جدی دیدند مایوسانه وارد عمل شدند و امروز باید با نگاه به گذشته توطئه‌ها و نقشه‌های شوم دشمنان را بشناسیم و با حضور در صحنه نقشه‌ها را خنثی کنیم تا روزی مسلمانان به امامت ولی امر مسلمین در بیت المقدس نماز بخوانند.

مشاور نماینده ولی‌فقیه در سپاه تصریح کرد: باید همیشه در صحنه باشیم؛ چراکه قدرت‌های شیطانی به شدت نگران فروپاشی خود هستند، امروز در آخرین جمعه ماه مبارک رمضان به ایران نگاه کنید چند ده میلیون نفر به صحنه آمده‌اند و خداوند وعده نصرت و پیروزی داده است. در لشکر کشی امریکا به افعانستان و عراق بهانه مبارزه با تروریسم داشتند و وارد منطقه شدند و بعد از آن گروهک‌هایی مانند داعش را تشکیل دادند ، حال سوال اینجاست که شما هدف مبارزه با تروریسم داشتید این گروه ها چیست؟ شما که به دنبال صلح هستید این هزینه ها برای این گروهک ها چیست؟ این‌ها برای ساکت کردن قیام‌ها و گروه‌های مبارز ملت ایران است . هر کاری می‌کنند ولی می‌بیند که نتیجه عکس می‌دهد آن‌ها به دنبال شکست انقلاب اسلامی هستند که این خواسته را به گور خواهند برد.

وی با بیان این‌که «ملت ایران به لحاظ قدرت دفاعی در موقعیتی هستند که دشمنان جرات ندارند کاری کنند» ادامه داد: لذا آن‌ها به دنبال جنگ‌های نیابتی قومی و قبیله‌ای هستند ، آن‌ها به دنبال وارد شدن جنگ با ایران بودند و سرانجام چند ترقه در تهران منفجر کردند و 17 نفر از شهروندان‌مان را شهید کردند که یک هزارم شهدای ترور دهه اول شصت هستند و این خیانت‌ها در اراده ملت ایران خللی وارد نخواهد کرد.

وی با بیان این‌که «در حادثه تروریستی تهران مردم ما مثل کشورهای اروپایی نبودند و نه  تنها از صحنه نرفتند بلکه برای کمک وارد صحنه شدند»، تصریح کرد: در آن روز فرمانده کل سپاه و جانشین و فرمانده نیروی زمینی سپاه وارد مجلس شدند که پیام داشت و آن این بود که سپاه در صحنه حضور دارد و از دشمن انتقام خواهد گرفت و سرانجام با آن حمله موشکی سیلی به داعش زد و قلب ملت ایران با شلیک 6 موشک ذوالفقار شاد شد و 170 نفر از فرمانده هان داعش در دیرالزور به هلاکت رسیدند.

مشاور نماینده ولی‌فقیه در سپاه با تاکید بر ضرورت تقویت قدرت دفاعی و موشکی ایران گفت: در صحنه بودن و داشتن قدرت دفاعی دو ویژگی مردم ایران است و باور داریم که آن جمله امام راحل عینیت پیدا خواهد کرد که «اسراییل باید از صحنه روزگار محو شود» و بدون شک در حال محو شدن است.
سلام پرواز
خیرات نان
بلیط اتوبوس
تبلیغات تابناک
اشتراک گذاری
برچسب منتخب
# ماه رمضان # عید نوروز # جهش تولید با مشارکت مردم # دعای روز هجدهم رمضان # شب قدر