بازدید 8722

رضایی: روز قدس پیامی جهانی دارد

کد خبر: ۷۰۶۱۴۹
تاریخ انتشار: ۰۲ تير ۱۳۹۶ - ۱۱:۵۲ 23 June 2017
فرمانده اسبق سپاه با حضور در راهپیمایی عظیم روز جهانی قدس همراه با مردم روزه‌دار تهران، شعار مرگ بر اسرائیل سر داد.

به گزارش تابناک، محسن رضایی دبیر مجمع تشخیص مصلحت نظام با طی کردن حدفاصل خیابان حافظ تا دانشگاه تهران، همراه با مردم تهران، تجاوز و اشغال رژیم صهیونستی را محکوم کرد و با حمایت از مردم مظلوم فلسطین، حضور مقتدرانه مردم مسلمان ایران و مسلمین جهان را در راهپیمایی روز جهانی قدس، خیزش عظیم اسلامی علیه صهیونیسم و آل سعود دانست.
 
 
دبیر مجمع تشخیص مصلحت نظام در راهپیمایی روز جهانی قدس و در جمع خبرنگاران گفت: روز قدس، روزی جهانی است و پیامی جهانی دارد؛ چراکه نماد صف‌بندى حق و باطل و مقابله عدل با ظلم است. پیام مهم راهپیمایی روز جهانی قدس این است که امت اسلامى زیر بار ظلمی که از پشتیبانى استکبار جهانی برخوردار بوده، نرفته و نخواهد رفت.

محسن رضایی با قدردانی از راهپیمایی امت اسلامی علیه صهیونیسم اشغالگر و آل سعود گفت: فریادهای رسا و حق جویانه امت مسلمان در روز قدس، توطئه‌های آل صهیون و آل سعود را در هم خواهد شکست.
 
دبیر مجمع تشخیص مصلحت نطام ضمن محکوم کردن اقدامات تروریست‌ها گفت: عملیات موشکی پاسخ قاطعی به تروریست‌ها بود که با دم شیر بازی نکنند و وارد چالش با جمهوری اسلامی نشوند.

رضایی: روز قدس پیامی جهانی دارد

وی ادامه داد: انگشت ما در مقابل تروریست ها همیشه بر روی ماشه است و کوچترین اقدام آنها با شدیدترین پاسخ از سوی ما مواجهه است.
 

سلام پرواز
خیرات نان
بلیط اتوبوس
تبلیغات تابناک
اشتراک گذاری
برچسب منتخب
# ماه رمضان # عید نوروز # جهش تولید با مشارکت مردم # دعای روز هفدهم رمضان