بازدید 9726

پرسپولیس متفاوت;عقب‌نشینی برانکوازاصول؟

کد خبر: ۷۰۶۰۸۶
تاریخ انتشار: ۰۲ تير ۱۳۹۶ - ۱۰:۴۱ 23 June 2017
پرسپولیس لیگ هفدهم برخلاف فصل گذشته ترکیب نسبتا کاملی را در اختیار دارد. برخلاف لیگ شانزدهم که برانکو بخش بزرگی از فصل را بدون بازیکن تعویضی توانمند گذرانده بود حالا برای فصل پیش رو قرمزها در اکثر نقاط زمین هم توانسته‌اند بازیکنان گذشته را حفظ کنند و هم مکمل‌هایی قابل قبول برای‌شان به خدمت بگیرند.
 
به گزارش تابناک ورزشی،این اتفاق برای پرسپولیسی که باید در لیگ و جام حذفی، ادامه لیگ قهرمانان آسیا، و لیگ قهرمانان فصل آینده شرکت کند کاملا مثبت و ارزشمند است. جذب بازیکنانی که فشار را از روی دوش یازده نفر اصلی بردارند و در مواقع لزوم کمک دست برانکو باشند. حالا این ترکیب یک دست نیاز به نرمش از سمت برانکویی دارد که شدیدا روی اصول خود تاکید می‌کند. برانکویی که بعد از مسجل شدن قهرمانی پرسپولیس در لیگ برتر هم تا بازی آخر راضی به استراحت ستاره‌هایش نشد.
 
برانکویی که با تعویض‌های دقیقه نود شناخته می‌شود و چندان علاقه‌ای به تغییر در آنچه در مستطیل سبز قرار داده ندارد. حالا با جذب ستاره‌های جذاب، تعداد نیمکت نشینان پرسپولیس که قابلیت تغییر اوضاع در شرایط حساس و پیچیده را دارند افزایش پیدا کرده و برانکو دو راه دارد. یا برای بعضی از پست‌ها سیستم چرخشی و مدل‌هایی شبیه به آن را اجرایی کند؛ یا تعویض‌هایش را به میانه‌های بازی بکشاند و بیش از گذشته از نیمکت نشین‌ها استفاده کند. پروفسور که عادت به استفاده از تعداد معدودی بازیکن دارد، کار سختی برای آماده نگه داشتن همه بازیکنان پرسپولیس خواهد داشت.
پرسپولیس متفاوت;عقب‌نشینی برانکوازاصول؟
تور تابستان ۱۴۰۳
تبلیغات تابناک
اشتراک گذاری
برچسب منتخب
# حمله به کنسولگری ایران در سوریه # جهش تولید با مشارکت مردم # اسرائیل # حمله ایران به اسرائیل
آخرین اخبار