بازدید 5269

صدور کیفرخواست آمران حمله به علی مطهری

کد خبر: ۷۰۶۰۳۱
تاریخ انتشار: ۰۱ تير ۱۳۹۶ - ۱۷:۴۳ 22 June 2017
وکیل علی مطهری از صدور کیفرخواست برای آمران حمله به علی مطهری در شیراز خبر داد.

مصطفی ترک‌ همدانی در گفت‌و گو با ایسنا، اظهار کرد: با قاطعیت دادستان نظامی استان فارس، آمران حمله به علی مطهری شناسایی، تفهیم اتهام و پس از اخذ تامین از متهمین، کیفرخواست صادر و پرونده به دادگاه نظامی ارسال شد.

وی ادامه داد: در مدت پیگیری پرونده، دفعاتی با دادستان نیروهای مسلح استان فارس ملاقات داشتم و شاهد بودم ایشان با صدور دستورات مناسب در جهت برخورد با قانون شکنان اقدام می کنند.

پیش از این ترک همدانی به ایسنا گفته بود: پس از آنکه دادسرای نظامی شیراز خود را صالح رسیدگی به پرونده متهمان آمران حمله به علی مطهری ندانست، این پرونده برای رسیدگی به دادسرای انقلاب شیراز فرستاده شد و دادسرای عمومی و انقلاب شیراز نیز با توجه به اینکه هویت تمامی متهمان نظامی بود، خود را شایسته به رسیدگی ندانست و پرونده را برای تعیین تکلیف به دیوان عالی کشور ارسال کرده بود.

وی افزود: این پرونده در شعبه یازدهم دیوان عالی کشور مطرح رسیدگی بود که قضات دیوان عالی نظرشان را اعلام کردند و نظر قضات این دیوان به صالح دانستن دادسرای نظامی شیراز در رسیدگی به پرونده حمله به علی مطهری است؛ زیرا متهمان این پرونده، همگی نظامی بودند.

ترک‌همدانی خاطرنشان کرد: در نهایت دیوان عالی کشور این پرونده را برای رسیدگی به دادسرای نظامی شیراز ارسال کرد. اخیرا مطلع شدم که شعبه چهارم بازپرسی دادسرای نظامی شیراز برای رسیدگی به این پرونده تعیین شده است.
سلام پرواز
خیرات نان
بلیط اتوبوس
تبلیغات تابناک
اشتراک گذاری
برچسب منتخب
# غزه # ماه رمضان # عید نوروز # کاظم صدیقی # دعای روز هشتم رمضان # دعای سال تحویل
وب گردی