بازدید 5078

روایت روزنامه‌نگارهلندی ازآینده قوچان‌نژاد

در ذهن رضا قوچان‌نژاد حضور در جام‌جهانی 2018 روسیه با تیم ملی فوتبال ایران می‌گذرد. روی این حساب می‌کنیم که او در جام‌جهانی به باشگاه دیگر انتقال خواهد یافت. البته گوچی یک‌بار در این رقابت‌ها حاضر شده و فعلا از چیزی مطمئن نیستیم.
کد خبر: ۷۰۵۹۰۳
تاریخ انتشار: ۰۱ تير ۱۳۹۶ - ۱۰:۳۰ 22 June 2017
روزنامه‌نگار مشهور هلندی درباره آینده مهاجم تیم ملی کشورمان صحبت کرد و گفت این بازیکن به فکر حضور در جام جهانی ۲۰۱۸ است.
 
به گزارش تابناک ورزشی، رئون بورینخا، روزنامه‌نگار مشهور هلندی در مصاحبه‌ای رادیویی گفت: هواداران هیرنوین نباید هراسی از خروج رضا قوچان‌نژاد از این تیم داشته باشند.
 
بورینخا که با رادیو فرزیلان هلند صحبت می‌کرد ادامه داد: فکر می‌کنم رضا در هیرنوین می‌ماند. می‌دانید که او گل‌های زیادی به ثمر رسانده و یک مهاجم بین‌المللی است. باشگاه هیرنوین به خوبی می‌داند که قوچان‌نژاد یک بازیکن فوق‌العاده است و شاید پیشنهادهایی داشته باشد اما به نظر می‌رسد در این تیم می‌ماند.
 
روزنامه‌نگار فوتبال مجله فوتبال اینترنشنال هلند اظهار داشت: در ذهن رضا قوچان‌نژاد حضور در جام‌جهانی 2018 روسیه با تیم ملی فوتبال ایران می‌گذرد. روی این حساب می‌کنیم که او در جام‌جهانی به باشگاه دیگر انتقال خواهد یافت. البته گوچی یک‌بار در این رقابت‌ها حاضر شده و فعلا از چیزی مطمئن نیستیم.
روایت روزنامه‌نگارهلندی ازآینده قوچان‌نژاد 
سلام پرواز
خیرات نان
بلیط اتوبوس
تبلیغات تابناک
اشتراک گذاری
برچسب منتخب
# ماه رمضان # عید نوروز # جهش تولید با مشارکت مردم # دعای روز هجدهم رمضان # شب قدر