بازدید 32967

عذرخواهی رامبد جوان از صفر کشکولی در تلویزیون

کد خبر: ۷۰۵۸۸۱
تاریخ انتشار: ۰۱ تير ۱۳۹۶ - ۰۹:۰۳ 22 June 2017
رامبد جوان در برنامه شب گذشته «خندوانه» در حالی که میزبان صفر کشکولی بود، مقابل او ایستاد، تعظیم کرد و بابت حرف‌هایش در یک فایل صوتی پوزش خواست و گفت: «آن سخنان من از سر بی‌تجربگی و ناراحتی بود.»

به گزارش خبرآنلاین، برنامه «خندوانه»، شامگاه چهارشنبه 31 خرداد، شاهد عذرخواهی رامبد جوان از صفر کشکولی، بازیگر و ورزشکار پیشکسوت بود.

بعد از آن‌که هفته گذشته، از رامبد جوان فایلی صوتی در واکنش به درگیری لفظی میان بهناز جعفری و خبرنگاران منتشر شد که در آن با لحنی نامناسب از صفر کشکولی یاد کرده بود، او دیشب در برنامه «خنداونه» از این بازیگر پیشکسوت دلجویی کرد.

رامید جوان در ابتدای برنامه با اشاره به محتوای آن فایل صوتی، خطاب به صفر کشکولی گفت: «چند روز پیش اتفاقی افتاد که دوست دارم به آن رجوع کنم، من در یک جمع خصوصی یک‌سری حرف‌هایی را از روی عصبانیت زدم که نه رسمی بود و نه مصاحبه، اما حرف‌هایی که زدم اصلا زیبا و درست نبود.»

او سپس مقابل صفر کشکولی ایستاد و ضمن تعظیم کردن به این بازیگر، تاکید کرد: «به همین دلیل در مقابل چشمان همه مردم از شما عذرخواهی می‌کنم.»

مجری «خندوانه» ادامه داد: «من در خانواده‌ای بزرگ شدم که به من احترام را گوش‌زد کرده است و بچه سینمایی هستم که به من تربیت را یاد داده است. قصد هیچگونه توهینی را نداشتم و از شما می‌خواهم که سخنان من را از سر بی‌تجربگی و ناراحتی بدانید.»

جوان در مورد اهمیت عذرخواهی کردن گفت: «عذرخواهی بابت خطایی که کردیم خیلی خوب است و باید در جامعه رواج پیدا کند. خیلی نیکو است که مسئولین و مدیران کشور ما این کار را انجام دهند و اگر به هر دلیلی نمی‌توانند کاری را که قول داده‌اند، انجام دهند، عذرخواهی کنند. من هم تمامی کسانی را که در فضای مجازی به من توهین کردند می‌بخشم و برای آن خبرنگاری که امانت‌دار نبود و این فایل صوتی را منتشر کرد، متاسفم.»

در ادامه، این کارگردان و بازیگر، بار دیگر به ماجرای نشست خبری سریال «زیر پای مادر» که هفته پیش شاهد درگیری لفظی خبرنگاران و بهناز جعفری بود، پرداخت و توضیح داد: «اما باید بگویم، این ادعایی را که مطرح شده است و فردی منت می‌گذارد که اگر من نبودم تو در جایگاه فعلی خود نبودی را نمی‌پذیرم. هرکسی برای رسیدن به جایگاه خود تلاش کرده و عوامل مختلفی در این زمینه تاثیرگذار است. همانطور که ما سر خبرنگاران منت نمی‌گذاریم آن‌ها هم سر ما منت نگذارند.»

در آن نشست خبری، زمانی که بهناز جعفری در واکنش به یک پرسش خبرنگاران، آنان را بی‌سواد خوانده بود، خبرنگاری در اعتراض تاکید کرده بود اگر اهالی رسانه نبودند، بهناز جعفری به جایگاهی که اکنون دارد، نمی‌رسید.

در ادامه برنامه، صفر کشکولی در رابطه با فایل صوتی منتشر شده رامبد جوان گفت: «من با شنیدن آن صوت برای خودم ناراحت نشدم، به دلیل آنکه با گذشت هستم. شما به عنوان رامبد جوان تنها متعلق به خود نیستید و حرف‌هایتان تاثیرگذار است. من سابقه قهرمانی در آسیا و جهان دارم و روحیه ورزشکاری و قهرمانی‌ام باعث شده است تا با گذشت باشم. با آقای سهیلی کارگردان سینما هم که گفت‌و‌گو کردم، گفتند که رامبد تو را دوست دارد، من نیز در پاسخ به او گفتم من هم او را دوست دارم و می‌دانم که این حرف‌ها را از ته دل نزده است.»

این بازیگر و ورزشکار پیشکسوت در خصوص ماجرای حضورش در عرصه سینما توضیح داد: «من در آبادان با برادرانم خیلی فوتبال بازی می‌کردیم و بسیار هم حرفه‌ای شده بودیم. بعدش تصمیم گرفتم به سراغ رشته زیبایی اندام بروم که در این حوزه پیشرفت کردم. مدتی بعد، مربی‌ام من را به آقای ساموئل خاچیکیان معرفی کرد و در تعدادی از فیلم‌های او بازی کردم و پایم به سینما باز شد.»
 
سلام پرواز
خیرات نان
بلیط اتوبوس
تبلیغات تابناک
اشتراک گذاری
نظرات بینندگان
غیر قابل انتشار: ۰
در انتظار بررسی: ۱۱
انتشار یافته: ۱۹
من موندم چرا ملت پای برنامه ی این بی مزه میشینند؟!!
پاسخ ها
کاظم
| Germany |
۱۵:۰۳ - ۱۳۹۶/۰۴/۰۱
واقعا لایک داری . . . .
برنامه دورهمی مهران مدیری به مراتب زیبا تر جذاب تر و آموزنده تر میباشد . فقط دورهمی
آقای رام جوان حرف ناهموار را هموارکردن مشکل است واقعا بچه های خوزستان تورا نمی بخشند
پاسخ ها
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۴:۱۷ - ۱۳۹۶/۰۴/۰۱
بچه های خوزستان با صفا و گل هستند اگر خطایی کرده می بخشن. درود بر مردم باصفای خوزستان عزیز
اگر اون فایل صوتی پخش نمی شد بازهم این کار رو می کرد.
این برنامه مزخرف کی تموم میشه?
چه خوبه همه مخصوصا مسئولین این شیوه را یاد بگیرند
اینکه آقای جوان صحبتی کردن و بعد در پی عذرخواهی بودن و عذرخواهی هم کردن خیلی خوبه اما چرا باید تلویزیون تریبونی بشه واسه امثال رامبد که هر کاری دلش می خواد توش میکنه و هیچکسم هیچی نمیگه آقای جوان مگه اون زمانی که واسه اجرای خندوانه در اختیار شما میذارن رو میری از بقالی میخری که هر طور دلت می خواد ازش استفاده میکنی شما توهین کردی میخوای عذرخواهی کنی خوب طرف رو به یه جایی دعوت کن و ازش عذرخواهی کن نه اینکه بیای وقت ملت رو بگیری
اینکه اقای رامبد از اقای کشکولی عذر خواهی کرد کار خوبیه اما اون حسی که به اقای جوان این اجازه رو میده که همچین اظهار نظر ناپخته ای رو نسبت به کسی که هیچ صنمی باهاهاش نداشته بکنه باید شناسایی وریشه کن بشه توسط خود ایشون.
پاسخ ها
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۴:۱۲ - ۱۳۹۶/۰۴/۰۱
حس خودشیفتگی و خود بزرگ بینی هست که البته خیلی سعی می کنه پنهانش کنه ولی به هر حال به قول شما تا ریشه کن نشه هر از گاهی باعث این کارهاش میشه.
افرین به شهامت و شجاعت اقای رامبد جوان کاش یه عده هم یاد بگیرند!!!
همه ما یه موقع هایی از عصبانیت ممکنه چیزی بگیم که طرف مقابل ناراحت شه .ولی شهامت عذر خواهی نداشته باشیم .ولی رامبد این شهامت داشت که بین اینهمه مردم از اقای کشکولی عذرخواهی کردن.
آفرین به این کار درست و اصولی که آقای رامبد جوان انجام داد.
ای کاش همه ی ما این کار درست رو یاد بگیریم.

آفرین
اگه همه مثل رامبدباشن دنیاگلستونه شماکاری به این نداشته باش که کجامعذرت خاسته مهم اینه بارشو سبک کرده و میخاد که بقیه هم یاد بگیرن اینو درک کن شیرفهمه؟
لطفأ سعی نکنین آقای جوان رو با حرفاتون تخریب کنین.آقای جوان واقعأ اسطوره است برای ایرانیان.
آفرین به شهامتت آقای جوان.
همه ما بنده ایم و خطا کار ؛اینکه شهامت عذر خواهی داشته باشیم شرطه....
اوه نشسته بودی داشتی وقت کشی میکردی پای
خندوانه. اونم یه معذرت خواهی کرده. که این کارشم آموزنده بود.حالا هر کی ندونه فکر میکنه داشتی رو طراحی موتور هیبریدی ایرباس کار میکردی
چقدر ادم باید بی اخلاق و احمق باشه به خاطر یه بازیگر زن جوان بی اخلاق تر به یک پیشکسوت سینما و ورزش توهین کنه
آقای جوان باعذرخواهی درتلویزیون قصدش اشاعه چنین فرهنگ پسندیده ای درجامعه اس ضمن اینکه صحبتاش درموردآقای صفرکشکولی رسانه ای شده بود که ایشون هم توی رسانه عذرخواهی کردن حالا یه عده معترضن که یه مسئله شخصی رو چرا توتلویزیون مطرح کرده آخه چقدر منفی گرایی بابا بس کنید دیگه اگه اینکارو نکرده بود بازهم صدامون درمیومدکه عجب آدمیه چرا نیومد توبرنامه اش بابت حرفش عذرخواهی کنه یعنی همیشه علم مخالفتمون برافراشته اش
خرج که از کیسه مهمان بود
حاتم طایی شدن آسان بود
فقط خدا می داند که با تمام رفت و ریزها و لفت و لیسهای قانونی و غیر قانونی، هزینه هر ثانیه پخش برنامه های صدا و سیما بر روی آنتن چقدر هزینه بر بیت المال تحمیل می کند. آنوقت مردمی که با دادن مالیات این هزینه ها را می پردازند، باید شاهد استفاده های این چنینی این برنامه سازان باشند
برچسب منتخب
# ماه رمضان # عید نوروز # جهش تولید با مشارکت مردم # دعای روز هجدهم رمضان # شب قدر