بازدید 58946
۵
بسته خبری «تابناک»؛

شهردار‌‌ شدن محسن‌هاشمی منتفی‌ شد/هشدار سپاه به عربستان/پاسخ یک وزیر به اتهام داشتن ۱۸ پتروشیمی/ تا چند روز دیگر پادشاه عربستان تغییر می کند!/حکم وزیر ارشاد برای یک چاقوکش!/هشدار پلیس به پلاژهای خصوصی

رصد‌خانه «تابناک» ‌خبرهایی‌ برای مخاطبان آماده می‌کند که غیررسمی هستند یا اینکه کمتر از اهمیت خود، مورد توجه قرار می‌گیرند؛ تیترهایی مانند:توصیه تاجزاده به روحانی درباره انتخاب وزرا/۲ خودرویی که قرار نیست بازنشسته شوند/جمعیت امام علی هم منحرف شناخته شد و... رصد‌خانه امروز تابناک را تشکیل می‌دهند.
کد خبر: ۷۰۵۷۹۳
تاریخ انتشار: ۳۱ خرداد ۱۳۹۶ - ۱۹:۳۶ 21 June 2017
تحولات در گذر است و خبر هیچ ‌گاه متوقف نخواهد شد. خبرهایی رسمی و ‌گاه غیر رسمی؛ خبرهایی که مورد توجه قرار می‌گیرد ‌یا ممکن است همه به راحتی از کنار آن بگذرند. رسانه‌های خبری هر یک به فراخور وابستگی جناحی خود، خبرهایی را برجسته می‌کنند و در مواردی هم از کنار آن می‌گذرند. اگر خبر‌ به‌ما‌هو خبر موضوعیت داشته باشد، وابستگی جناحی نباید در کمرنگ و پر رنگ منتقل کردن آن تأثیری داشته باشد.

رصد‌خانه «تابناک»، جایی است که خبرهایی ‌گاه غیررسمی و ‌گاه اخباری که مورد توجه قرار نمی‌گیرد، ‌برای مخاطبان آماده می‌کند؛ خبرهایی که ‌گاه به ملاحظه جناح‌های سیاسی مورد توجه قرار نمی‌گیرند و ‌گاه به دلیل کم توجهی رسانه‌ها به حاشیه ‌می‌روند، ولی همین خبر‌ها، اخباری ‌هستند که مخاطبان را از پشت پرده جریانات سیاسی آگاه می‌کنند.

در رصدخانه تیتر و خلاصه‌ای از مهم‌ترین اخباری که اطلاع از آن‌ها ممکن است برای مخاطبان مهم و قابل توجه باشد، در اختیار مخاطبان قرار می‌گیرد و اینک رصدخانه تابناک را می‌بینید.

تغییر زمان تحلیف ریاست جمهوری دوازدهم

بهروز نعمتی اظهار کرد: مراسم تحلیف ریاست جمهوری دوازدهم که پیش از این اعلام شده بود 15 مرداد برگزار می شود به روز دیگری موکول خواهد شد. وی با بیان اینکه هماهنگی برای تعیین زمان و جزئیات مراسم تحلیف ریاست جمهوری دوازدهم در هیأت رئیسه مجلس در حال انجام است، افزود: زمان دقیق برگزاری مراسم تحلیف آقای روحانی در مجلس متعاقبا از سوی هیأت رئیسه مجلس اعلام خواهد شد.

حق فرمانروایی امری الهی است

آیت‌الله محمد یزدی، رئیس شورای عالی جامعه مدرسین حوزه علمیه قم» در واکنش به حواشی ایجاد شده بعد از سخنان رئیس‌جمهور  با صدور بیانیه‌ای اعلام کرد تعیین ولی جامعه و حق فرمانروایی، امری الهی است و مردم در جامعه اسلامی نقش قدرت بخشی به ولی امرو و اطاعت عاشقانه از او را بر عهده دارند.

جمعیت امام علی هم منحرف شناخته شد

روزنامه کیهان در بخش اخبار ویژه امروز خود نوشت: در سایه غفلت مسئولان و نهادهای مسئول، تشکیلاتی منحرف که تحت عنوانی مذهبی به نام جمعیت امام علی (ع) فعالیت می‌کند علی رغم سال های گذشته توانست پنجشنبه شب همایش سراسری خود را در سالن همایش‌های برج میلاد برگزار کند.

پلاژها حریم خصوصی نیستند

حجت الاسلام غلام حیدر حیدری، رئیس پلیس امنیت اخلاقی نیروی انتظامی در ستاد ساماندهی طرح‌های دریای مازندران گفت: ورود ماموران نیروی انتظامی در پلاژ های خصوصی واقع در ساحل خزر و سایر سواحل ایران برای بازرسی آزاد است. پلاژ های خصوصی که پذیرایی عمومی از مسافران هستند به عنوان حریم خصوصی محسوب نشده لذا ورود ماموران نیروی انتظامی به آنجا آزاد است. رئیس پلیس امنیت اخلاقی نیروی انتظامی اظهار کرد: هر گونه تلقی از پلاژهای ساحل خزر به عنوان اماکن شخصی و حریم خصوصی نادرست بوده و  بر اساس برنامه جدید نیروی انتظامی در سال جاری، مالکان پلاژهای خصوصی باید پاسخگوی مشکلات اجتماعی و حوادث در این مکان‌ها باشند.

فرمانده حفاظت مجلس تغییر کرد

علیرضا رحیمی در کانال تلگرامی خود در توضیح دومین جلسه کمیسیون امنیت ملی و سیاست خارجی مجلس که امروز برگزار شد، گفت: امروز دومین جلسه کمیسیون امنیت ملی در خصوص حادثه تروریستی مجلس با ترکیب بیشتری از نمایندگان ارشد دستگاه‌های ذیربط ازجمله وزارت کشور، اطلاعات، سپاه انصار، استاندار تهران، فرمانده ناجا پایتخت، مسئولین حفاظت و حراست و معاونت اجرایی مجلس و رییس و اعضای کمیسیون به‌مدت سه ساعت برگزار شد. به گفته وی اغلب بحث‌ها روبه آینده بود و بیشتر دستگاهها با بیشنهادهای مشخص و کارشناسی شده حاضر شده بودند. رحیمی همچنین گفت که حضور فرمانده جدید حفاظت مجلس در این جلسه به‌همراه فرمانده قبلی که روز گذشته رسما معارفه شد قابل توجه بود، بنظر مسلط و عملیاتی و با آمادگی کامل مسئولیت فرماندهی یگان حفاظت را پذیرفته است.

دو خودرویی که قرار نیست بازنشسته شوند

صحبت‌های اخیر محسن صالحی‌نیا، معاون وزیر صنعت، معدن و تجارت مبنی بر قطعی نبودن توقف خط تولید پراید و پژو ۴۰۵ در دی‌ماه سال ۱۳۹۵ حاکی از این است گویا که قرار نیست این دو خودرو هیچ‌وقت از رده خارج شوند! موضع اخیر معاون امور صنایع وزارت صنعت، معدن و تجارت در حالی مطرح شده که نیره پیروزبخت، رئیس سازمان ملی استاندارد پیش‌بینی کرد که تا پایان دی ماه سال ۱۳۹۷ خط تولید چهار خودرو که نمی‌توانند استانداردهای خودرویی را از ۵۲ به ۸۳ مورد ارتقا و پلت‌فرم جدید را مدنظر قرار دهند، متوقف شود. به نظر می‌رسد با توجه به اظهارات پیروزبخت دو خودرو از چهار خودروی پیش‌بینی شده پراید و پژو ۴۰۵ باشند که در مدت اخیر و به ویژه در یک سال گذشته صحبت‌های بسیاری مبنی بر توقف خط تولید آنها عنوان شد اما در نهایت و در کمال تعجب با فرآهم کردن فرصتی دو ساله به آنها مانع از توقف خط تولیدشان شدند تا شاید با در نظر گرفتن استانداردهای خودروی تعریف شده جدید باز هم برای تولید آنها پس از سال ۱۳۹۷ زمان بخرند. ایسنا این خبر را منتشر کرد.

کشف حفره امنیتی جدید در پیام رسان واتس آپ

یک برنامه نویس لهستانی حفره ای در پیام های رمزگذاری شده واتس آپ پیدا کرده است. او متوجه شده در صورتی که کاربر لینکی را برای طرف مقابل ارسال کند، آی پی آدرس و اطلاعات دیگر او فاش می شود. مهر این خبر را منتشر کرد.

هفته آینده تأیید یا ابطال انتخابات شوراها در تهران مشخص می‌شود

علیرضا رحیمی درباره برگزاری جلسات هیات عالی نظارت بر انتخابات شوراهای استان تهران، اظهار داشت: پس از تأیید صحت برگزاری انتخابات شورای شهر تهران نیز جلسات هیأت عالی نظارت استان بطور مرتب برگزار می‌شود.نماینده مردم تهران، ری، شمیرانات، اسلامشهر و پردیس در مجلس شورای اسلامی با اشاره به اینکه در استان تهران 16 شهر و 33 بخش وجود دارد، بیان کرد: جلسات هیأت عالی نظارت استان برای بررسی شکایات پیرامون برگزاری انتخابات شوراها در سایر شهرستان‌های تهران برگزار می‌شود. وی افزود: در برخی از حوزه‌ها درخواست ابطال انتخابات شده است که هنوز هیأت عالی نظارت استان تهران موافقت نکرده است. رئیس هیات عالی نظارت بر انتخابات شوراهای استان تهران با بیان اینکه هفته آینده وضعیت تأیید یا ابطال انتخابات شوراهای استان تهران را اعلام می‌کنیم، گفت: به این ترتیب شنبه هفته آینده پرونده انتخابات شوراهای استان تهران به طور کلی بسته می‌شود.خانه ملت این خبر را منتشر کرد.

ناگفته‌های وزیر اطلاعات از حمله سپاه به مقر داعش

محمود علوی وزیر اطلاعات به ایسنا گفت: نقاط تجمع سرکردگان داعش توسط وزارت اطلاعات در اختیار یگان موشکی سپاه قرار گرفت و موشک‌های ظفرآفرین سپاه آنها را نشانه گرفتند، حسب اطلاعات متقن ما موشک‌ها با دقت به هدف اصابت کرده و تعداد زیادی از عناصر جنایتکار داعش، چند تن از سرکردگان و فرماندهان آنها از جمله ابوعاصم لبیبی به هلاکت رسیدند. ضربه های مرگبار بر تروریست‌ها در جنوب شرق کشور در ارتفاعات قصرقند و این هماهنگی کمر دشمن را شکست. وزارت اطلاعات با اشراف اطلاعاتی خود محل استقرار تروریست‌های انصار الفرقان را شناسایی و در اختیار سپاه و ناجا قرار داد و با اقدام هماهنگ سپاه، ناجا و وزارت اطلاعات نیروهای کلیدی تروریست‌ها در جنوب شرق کشور از پای در آمدند و مولوی جلیل قنبرزهی که در راس گروه های تروریستی بود با چند تن از معاونین و دستیارانش به هلاکت رسیدند و مقادیر انبوهی از اسلحه، مهمات، بمب های آماده، کمربندهای انتحاری و حدود دو هزار کیلو مواد منفجره آنان به دست نیروهای ظفرمند جمهوری اسلامی ایران افتاد. ایلنا این خبر را منتشر کرد.

ادعای کیهان از حکم وزیر ارشاد به یک چاقوکش!

کیهان نوشت: روز گذشته وزیر محترم فرهنگ و ارشاد طی حکمی یک عنصر بدسابقه را به عنوان سرپرست جدید اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان... منصوب کرد. صالحی امیری در حالی این پست را به «ع-خ» داده است که وی سوءسابقه گسترده قضایی نظیر چاقوکشی، ضرب و جرح و... داشته است. سوء استفاده از وجوه و اموال دولتی یکی دیگر از سوابق این گزینه مدیرکلی ارشاد استان... است. مشارالیه علاوه بر پرونده‌های مالی و قضایی فوق، یکی از فعالان آشوب‌های خیابانی سال 1388 است که در عاشورای حسینی سال 88 مردم را تحریک به حضور در خیابان و تظاهرات ساختارشکنانه می‌کرد. تظاهراتی که با جسارت به مراسم عزاداری سید و سالار شهیدان همراه بود. توهین به نظام اسلامی و هتک حرمت علما و روحانیون نیز در ادبیات وی بارز و مشهود است. «ع-خ» که به عنوان دبیر حزب کارگزاران سازندگی در استان ... نیز فعالیت می‌کند ظاهراً از طریق فعالیت در این حزب به عنوان گزینه تصدی مدیریت کل ارشاد استان... معرفی شده است.

نگرانی از سوءاستفاده خودسرها از فرمان «آتش ‌به‌ اختیار» رهبری

حشمت‌الله فلاحت‌پیشه، عضو کمیسیون امنیت ملی مجلس شورای اسلامی گفت: عده ای افراد خودسر آماده هستند تا از مسأله "آتش به اختیار" سوءاستفاده کنند. این برای جامعه بسیار خطرناک است. در جامعه ای که به نهادمندی و ثبات رسیده است همه رفتارها باید در قالب قانون شکل بگیرد. منظور از نهادینه شدن این است که هر رفتاری در جامعه دارای دو ویژگی باشد؛ قانونی باشد و ساختار داشته باشد. جمهوری اسلامی ایران با وجود چهل سال عمر عملا به میانسالی و بلوغ کامل رسیده است؛ دیگر هیچ دلیلی برای اقدامات خودسرانه افراد وجود ندارد. نباید اجازه دهیم آتش به اختیار جمهوری اسلامی ایران را از مفهوم نهادمندی دور کند. در هر شرایطی ساختارهای سیاسی، مدیریتی و هم قوانین باید در راس رفتار باشد، آتش به اختیار در ضمن این دو موضوع مطرح میشود. برخی افراد این موضوع را برای جلوگیری خانم ها از ورزشگاه ها مطرح می کنند؛ در شرایطی که یک نظام مدیریتی این اجازه را داده است که با شرایط خاصی خانم ها در ورزشگاه حاضر باشند هیچ کس اجازه جلوگیری ازآن را ندارد. زمانی که رهبری موضوع آتش به اختیار را مطرح کردند موضوع فرهنگ مد نظر بود که یک حوزه نرم و امر به معروف است و هیچ وقت به معنای برخورد سخت فیزیکی در جامعه نیست. خبرآنلاین این خبر را منتشر کرد.

برزیلی‌ها درباره مردم  ایران چطور فکر می‌کنند؟ 

رودریگو دی‌ آزردوسانتوس، سفیر برزیل در تهران گفت: بسیاری از اطرافیان من فعالان اقتصادی و مردم عادی هستند و آنها ایران را می‌شناسند. زمانی که از ایران حرف می‌زنم، می‌خواهند کمک‌شان کنم که با فعالان اقتصادی ایران ارتباط برقرار کنند. می‌گویند ما می‌دانیم ایران اقتصاد بزرگی دارد، اما الان روابطش با دنیا چگونه است؟ ماجرای تحریم‌ها به کجا رسیده‌است؟ محیط کسب‌وکارشان چگونه است؟ سؤال جذاب دیگر برای برزیلی‌ها که همه می‌پرسند این است که ایرانی‌ها چطور لباس می‌پوشند؟ رنگ‌های لباس‌هایشان چگونه است؟ من برای آنها توضیح می‌دهم که وقتی به ایران بیایید، غافلگیر خواهید شد. پیش‌فرض آنها این است که ایران کشور بسیار بسته و سنتی باشد. من به آنها عکس‌هایی از مردمی که در خیابان راه می‌روند نشان می‌دهم و واقعاً برایشان جذاب است. نقش زنان در کشور شما در مقایسه با سایر کشورهای منطقه بسیار مهم است و همین مسأله، برای برزیلی‌ها خیلی جالب است. بیشتر ورودی شما به دانشگاه‌ زنان هستند و زنان زیادی هم در قامت اقتصادی دیده می‌شوند. چند وقت پیش من مشکل پوستی داشتم و دنبال یک دکتر خوب بودم، در نهایت پیش یک خانم دکتر رفتیم و بسیار حرفه‌ای بود. یک سؤال مهم که از من می‌پرسند، درباره امنیت ایران است. با وجودی که متأسفانه شما اخیراً یک حمله تروریستی را از سر گذرانده‌اید، اما به سرعت این حمله کنترل شد و کشور واقعاً امنی دارید. امنیت فقط مربوط به تروریست نمی‌شود. خیابان‌های شما امن و امان است. در برزیل، خشونت‌های خیابانی، جیب‌بری و... زیاد اتفاق می‌افتد. ولی در تهران من چنین چیزهایی ندیده‌ام. ایران این خبر را منتشر کرد.

محمد بن سلمان تا چند روز دیگر پادشاه می شود

مجتهد فعال و افشاگر توئیتری که چند روز پیش گفته بود محمد بن سلمان قصد دارد به زودی محمد بن نایف را از ولیعهدی برکنار کند در صفحه توئیتر خود فرمان پادشاهی جدید و انتخاب محمد بن سلمان به عنوان ولیعهد را کودتای محمد بن سلمان توصیف کرده است. وی در توئیتر خود نوشته که به همه کسانی که امید به زوال آل سعود دارند این اتفاق را تبریک میگویم و در عین حال ادامه داد که بحران قطر بن سلمان را تشویق کرد تا محمد بن نایف را برکنار کند زیرا میدانست ضعیف تر از آن است که در برابر این تصمیم مقاومت کند. مجتهد همچنین تأکید کرده که یکی از نگرانی های پیش رو بازداشت های گسترده در میان اعضای خاندان پادشاهی و اتخاذ تصمیمات صوری برای بهبود جایگاه محمد بن سلمان خواهد بود.بر اساس گفته مجتهد تا چند روز دیگر سلمان بن عبدالعزیز به سود پسر خود از قدرت کنار خواهد رفت و محمد بن سلمان به زودی شاه عربستان میشود.مجتهد با به راه انداختن هشتگ کودتای محمد بن سلمان نوشته که خشم زیادی در خاندان پادشاهی بعد از تصمیم اخیر به وجود آمده و با وجود نگرانی گسترده ایی که ایجاد شده مشخص نیست که این تصمیم با مقاومت اعضای خاندان پادشاهی مواجه خواهد شد یا اینکه این خشم کنترل میشود.به گفته مجتهد شخص دونالد ترامپ رئیس جمهور آمریکا از تصمیم اخیر عربستان آگاه بوده اما کشورهای اروپایی به ویژه آلمان اطلاعی از این تغییرات نداشته و ممکن است در همین راستا واکنش نشان بدهند.با توجه به اینکه اغلب افشاگری های مجتهد تا کنون اثبات شده بعید نیست که تا چند روز دیگر  عربستان شاهد انحصار علنی قدرت در دستان محمد بن سلمان 31 ساله باشد.

فعلا گزینه‌ای برای شهرداری تهران مطرح نیست

افشین حبیب‌زاده درباره گزینه‌های مطرح برای تصدی شهرداری تهران اظهار داشت: تاکنون هیچ گزینه‌ای برای تصدی شهرداری تهران، در شورای پنجم مطرح نشده است. این عضو شورای پنجم همچنین درباره انتخاب شهردار توسط مردم، گفت: تجربه‌های متفاوتی در این خصوص در شهرهای توسعه یافته وجود دارد؛ به طوری که در برخی شهرها، شهردار به وسیله مردم انتخاب می‌شود و در برخی دیگر شهردار را شورا انتخاب می‌کند.وی افزود: در برخی دیگر از شهرها، یک حالت تلفیقی وجود دارد و مردم شهردار را انتخاب می‌کنند و شهردار نیز یک عضو شورا تلقی می‌شود. برخی شهرهای دیگر نیز این موضوع را به رفراندوم می‌گذارند و درباره انتخاب شهردار توسط مردم یا شورا نظرخواهی می‌شود.حبیب‌زاده با بیان این مطلب که در حال حاضر در ایران براساس قانون شهردار توسط نمایندگان شورا انتخاب می‌شود، اظهار داشت: اگر لازم باشد؛ تغییری در فرایند انتخاب شهردار ایجاد شود، پیشنهاد من این است که یک رفراندوم (پرسش عمومی) برگزار شود تا بدانیم که مردم به کدام شیوه رضایت دارند و در نهایت اگر نیاز به تغییر قانون بود، در مجلس تصویب شود.

توصیه تاجزاده به روحانی درباره انتخاب وزرا

فعال سیاسی اصلاح‌طلب با اشاره به برخی ضرورت‌های کابینه دوازدهم، می‌گوید: به آقای روحانی توصیه می‌کنم از وزرایی استفاده نکند که دلشان جای دیگر است.

محمد هاشمی از بیمارستان مرخص شد

محمد هاشمی که روز یکشنبه بدلیل عارضه کم خونی در یکی از بیمارستان‌های تهران بستری شده بود، پس از طی دوره درمان امروز از بیمارستان مرخص شد.

تجمع سپرده‌گذاران کاسپین در پاستور

سپرده‌گذاران کاسپین در پاستور تجمع کردند. امروز تعدادی از سپرده‌گذاران مؤسسه کاسپین و تعاونی‌های اعتباری منحله برای اعتراض و پیگیری مطالبات خود در خیابان‌های منتهی به نهاد ریاست جمهوری در میدان پاستور تجمع کردند.

تکذیب احتمال استعفای محسن هاشمی

امروز اعضای منتخب شورای شهر تهران در یک توافق جمعی متعهد شدند در ۴ سال نمایندگی مردم در این شورا هیچ‌گونه مسئولیتی که قابل جمع با عضویت در شورا نباشد، بر عهده نخواهند گرفت. در همین راستا شایعاتی پیرامون استعفای احتمالی محسن هاشمی در شبکه‌های مجازی منتشر شد که توسط دفتر این عضو شورای شهر تکذیب شد.در کانال تلگرامی هاشمی چنین آمده است:پیرو انتشار شایعاتی در برخی شبکه های اجتماعی در مورد احتمال استعفای مهندس محسن هاشمی از عضویت در شورای شهر منتخب تهران، دفتر مهندس هاشمی با بی‌اساس خواندن این شایعات، این احتمال را تکذیب کرد.

پاسخ نعمت‌زاده به اتهام داشتن ۱۸ پتروشیمی
 
وزیر صنعت، معدن و تجارت با تصریح این که در مقطع زمانی به داشتن ۱۸ پتروشیمی متهم شدم، تصریح کرد: در بسیاری از موارد فکر و ایده با بنده است و سرمایه‌گذاری از طریق بخش‌های دیگری صورت می‌گیرد، اما به داشتن ۱۸ پتروشیمی متهم شدم در حالی که اینگونه نبود.وی در ادامه با اشاره به این که اگر سرمایه‌گذاران داخلی و خارجی در راستای پیشبرد فعالیت‌ها اقدام کنند درخواست واگذاری‌ها مدنظر قرار می‌گیرد، عنوان کرد: تا زمانی که بخش خصوصی و سرمایه‌ گذار به مسأله ورود نکرده مسوولیت با مسوولان است. علاوه بر این در موارد بافت بلوچ هم معتقدیم که اگر سرمایه‌گذار علاقه‌مند وجود داشته باشد مسأله واگذاری مدنظر قرار گیرد.وزیر صنعت، معدن و تجارت با اشاره به این که ایجاد پنج کارخانه لاستیک در دوران ریاست جمهوری مرحوم هاشمی رفسنجانی مدنظر قرار گرفت، گفت: کشور در آن زمان نسبت به تولید لاستیک بی نیاز شد، اما با افزایش میزان خودروها به مرور زمان مجبور شدیم ۱۵۰ تا ۱۸۰ هزار تن واردات لاستیک داشته باشیم.وی ادامه داد: از ابتدای دولت یازدهم مجددا سرمایه‌گذاری‌هایی در مورد لاستیک انجام شده و کردستان، لرستان و زابل از جمله استان‌هایی هستند که به همین منظور در دستور کار قرار گرفته‌اند.

هشدار سپاه به عربستان

سخنگوی سپاه پاسداران در خصوص ادعای عربستان مبنی بر انتقال جنگ به داخل ایران گفت: عربستان هم رسما اعلام کرده بود که آتش جنگ را به داخل ایران خواهیم کشاند و متأسفانه سرنخ هایی هم درحادثه اخیر تروریستی به دست آمد که درصد قابل توجهی از بروز این حادثه از سوی عربستان سعودی بوده است اما با این اقدام موشکی ایران عربستان باید بفهمد که اگر رفتاری تحریک آمیز و اقدامی برای نا امنی ایران انجام دهد یقینا با جواب سنگین تر و محکم تری روبرو خواهد شد.

شناسایی و دستگیری تعدادی تروریست در کرمانشاه 

مدیرکل دادگستری استان کرمانشاه گفت: از روز بعد از حادثه تروریستی در تهران تعدادی تروریست در استان شناسایی و دستگیر شدند و تعدادی نیز اکنون در حال شناسایی هستند.

رضایی: اگر ایران توفانی شود...

محسن رضایی فرمانده اسبق سپاه در توئیترش نوشت: ایران مانند اقیانوس است که با هر بادی توفانی نمی‌شود، اما اگر طوفانی شود، کشتی‌های بزرگ را ناپدید می‌سازد.

شهردار‌‌ شدن محسن‌هاشمی منتفی‌ شد

اعضای منتخب شورای شهر تهران در یک توافق جمعی متعهد شدند در ۴ سال نمایندگی مردم در این شورا هیچ‌گونه مسئولیتی که قابل جمع با عضویت در شورا نباشد، بر عهده نخواهند گرفت.براساس توافق ۲۱ نفر اعضای شورای پنجم شهر تهران، ری و تجربش در جلسه روز چهارشنبه مورخ ۹۶/۳/۳۱ به پاس احترام به رای مردم و امانتداری در مسئولیتی که بر عهده ما گذاشته‌اند و با تاکید بر پایبندی به میثاق‌نامه شورای عالی سیاست‌گذاری اصلاح‌طلبان، اعضای دوره پنجم شورای اسلامی شهر تهران، ری و تجریش، در یک توافق جمعی متعهد شدند در طول ۴ سال نمایندگی مردم در این شورا هیچ‌گونه مسئولیتی که قابل جمع با عضویت در شورا نباشد، بر عهده نخواهند گرفت.

سلام پرواز
خیرات نان
بلیط اتوبوس
تبلیغات تابناک
اشتراک گذاری
نظرات بینندگان
غیر قابل انتشار: ۰
در انتظار بررسی: ۴۶
انتشار یافته: ۵
یکی بیاد و به دادما کاسپینی ها برسد دارند ما را و اموال ما را سلاخی میکنند
یعنی آقای مهندس مهدی چمران بیخود منتظر شهردار شدن محسن هاشمی بود!!!
!!!..آمریکا، فرانسه، انگلیس، اسراییل، کانادا و تعداد زیادی از کشورهای اروپایی نیازمند درگیری مستقیم " نظامی " بین ایران و سعودی هستند...!!!
پاسخ ها
محسن سرحدی
| Iran, Islamic Republic of |
۱۰:۲۲ - ۱۳۹۶/۰۴/۰۱
عجب نظر کارشناسی ای
من که از جواب نعمت زاده چیزی نفهمیدم. کسی فهمید سوال با جواب چه ربطی داشت بگه
بسته ویژه خبری
برچسب منتخب
# غزه # ماه رمضان # عید نوروز # کاظم صدیقی # دعای روز هشتم رمضان # دعای سال تحویل
وب گردی