بازدید 5168
واژگونی یک خودرو در آزادراه کرج

حریق در باغات محمدشهر و فردیس

مدیر روابط عمومی سازمان آتش‌نشانی شهرداری کرج از وقوع دو حادثه حریق در باغات محمدشهر و فردیس خبر داد.
کد خبر: ۷۰۵۷۸۹
تاریخ انتشار: ۳۱ خرداد ۱۳۹۶ - ۲۰:۰۶ 21 June 2017
 مدیر روابط عمومی سازمان آتش‌نشانی شهرداری کرج از وقوع دو حادثه حریق در باغات محمدشهر و فردیس خبر داد.

سید جواد موسوی در گفتگو با خبرنگار مهر به حادثه واژگونی خودرو محبوس شدن سرنشینان اشاره کرد و گفت: در این حادثه به دلیل انحراف به راست یک دستگاه خودرو سواری در حاشیه بزرگراه کرج سه نفر مصدوم شدند.

وی در ادامه با اشاره به اعزام اکیپ‌های نجات آتش‌نشانی از دو ایستگاه عملیات به محل این حادثه، گفت: بلافاصله مصدومان از خودرو خارج و سریعاً تحویل نیروهای اورژانس شدند.

وی در ادامه با اشاره به انجام عملیات توسط نیروهای ایمن‌سازی برای کمک به مصدومان حادثه، گفت: محل وقوع این حادثه بزرگراه کرج – قزوین نرسیده به پل کلاک بوده است.

مدیر روابط عمومی سازمان آتش‌نشانی و خدمات ایمنی شهرداری کرج در بخش دیگری به حادثه حریق در باغی به وسعت پنج هزار متر در جاده محمد شهر حوالی شهرک نهال و بذر خبر داد و گفت: نیروهای امدادی از دو ایستگاه عملیاتی به محل حادثه اعزام و پس از تلاش فراوان حریق ر اطفاء کرده و از سرایت آن به باغ‌های مجاور جلوگیری کردند.

همچنین موسوی از حادثه حریق دیگری در باغی به وسعت ۱۳ هزار متر در شهرستان فردیس خبر داد و گفت: نیروهای امدادی از دو ایستگاه عملیاتی به محل حادثه اعزام و  پس از چهار ساعت عملیات توانستند با آبگیری  متعدد خودروها، حریق را اطفاء و از سرایت به باغ‌های مجاور جلوگیری کنند.

سلام پرواز
خیرات نان
بلیط اتوبوس
تبلیغات تابناک
اشتراک گذاری
برچسب منتخب
# ماه رمضان # عید نوروز # جهش تولید با مشارکت مردم # دعای روز هجدهم رمضان # شب قدر