بازدید 6033
۳

بوی نامطبوع در خاش دردسر ساز شد

رئیس دانشگاه علوم پزشکی زاهدان گفت: بوی نامطبوعی که در خاش منتشر شده و موجب مراجعه تعدادی از مردم این شهر به بیمارستان شده بود، برطرف شده است.
کد خبر: ۷۰۵۴۹۲
تاریخ انتشار: ۳۰ خرداد ۱۳۹۶ - ۲۳:۲۸ 20 June 2017
رئیس دانشگاه علوم پزشکی زاهدان گفت: بوی نامطبوعی که در خاش منتشر شده و موجب مراجعه تعدادی از مردم این شهر به بیمارستان شده بود، برطرف شده است.
 
به گزارش ایسنا، میری افزود: از ساعت 3 بامداد امروز تاکنون 72 نفر از شهروندان خاش به دلیل مشاهده علائمی مانند تنگی نفس، سردرد و حالت تهوع به بیمارستان "امام‌خمینی(ره)" که بیمارستان اصلی این شهرستان محسوب می‌شود، مراجعه کرده‌اند.
 
میری با بیان اینکه در حال حاضر تنها 4 نفر در بیمارستان بستری هستند و سایر افراد پس از دریافت خدمات درمانی با حال عمومی مناسب مرخص شده‌اند، افزود: این 4 نفر افرادی هستند که مبتلا به بیماری‌های زمینه‌ای مانند آسم و آلرژی بوده‌اند و همه آزمایشات طبی لازم جهت ارزیابی سلامت این افراد نیز انجام شده است.
 
رئیس دانشگاه علوم پزشکی زاهدان خاطرنشان کرد: این افراد نیز به زودی پس از تکمیل بررسی شرایط پزشکی و رفع کامل مشکلات تنفسی با نظر پزشکان متخصص از بیمارستان مرخص می‌شوند و مشکل خاصی در این زمینه وجود ندارد.
 
وی گفت: خوشبختانه مراجعه جدیدی توسط شهروندان خاش به بیمارستان در رابطه با استنشاق بوی نامتعارف نداریم  و در حال حاضر با وجود عادی بودن وضعیت شهر خاش و گزارشات دریافتی که حاکی از عدم استنشاق بوی نامتعارف است، جای نگرانی برای مردم وجود ندارد.
 
میری با بیان اینکه به‌نظر می‌رسد بوی نامتعارف استنشاق شده در خاش منشاء گوگردی دارد، افزود: تقریباً این بو در سطح شهر برطرف شده و اوضاع شهر تحت کنترل است، بنابراین جای نگرانی برای مردم وجود ندارد.
سلام پرواز
خیرات نان
بلیط اتوبوس
تبلیغات تابناک
اشتراک گذاری
نظرات بینندگان
غیر قابل انتشار: ۰
در انتظار بررسی: ۰
انتشار یافته: ۳
بسمه تعالی
مشخص نشد منشأ بو بد از کجا بوده، و درواقع گوگرد متصاعد شده از کجا بوده....
جالب است که در تمام این گزارش اصلا اسمی از منشا بو که فعالیت آتشفشان نیمه فعال تفتان هست نیامده.
منشاء انتشار بو از کجا بوده !؟
برچسب منتخب
# ماه رمضان # عید نوروز # جهش تولید با مشارکت مردم # دعای روز هفدهم رمضان