بازدید 4328

سپرده گذاران موسسه ثامن نگران نباشند

سخنگوی کمیسیون اقتصادی مجلس شورای اسلامی گفت:هدف دشمنان تخریب سیستم مالی و پولی و بانکی کشور است.
کد خبر: ۷۰۵۳۴۹
تاریخ انتشار: ۳۰ خرداد ۱۳۹۶ - ۱۲:۴۸ 20 June 2017
رحیم زارع در گفت و گو با خبرنگار خبرگزاری خانه ملت  در خصوص نگرانی سپرده گذاران برخی از موسسات مالی و اعتباری، گفت:دشمنان جمهوری اسلامی در زمینه های مختلف کارشکنی می کنند و حتی رسانه های معاند می خواهند نگرانی برای مردم در خصوص سپرده ها و سپرده گذاری ایجاد کنند.

نماینده مردم آباده، بوانات و خرم بید در مجلس شورای اسلامی ادامه داد:در حال حاضر هدف دشمنان تخریب سیستم مالی و پولی و بانکی کشور است.

این نماینده مردم در مجلس دهم افزود:در حال حاضر اقتصاد جمهوری اسلامی از پایین ترین بدهی به بانک های خارجی  و صندوق های بین المللی نسبت به کشورهای منطقه برخوردار است.

زارع با بیان اینکه پشتوانه اعتباری جمهوری اسلامی قوی است، گفت:سپرده گذاران بانکی در جمهوری اسلامی نباید نگرانی از بابت سپرده های خود داشته باشند.  

وی ادامه داد:در خصوص بررسی مسائل موسسه ثامن، نشستی با مسئولان بانک مرکزی انجام شد و کمیسیون اقتصادی مجلس نیز حمایت های خود را برای رفع مشکلات انجام می دهد.

سخنگوی کمیسیون اقتصادی مجلس شورای اسلامی افزود:کار رسیدگی به سپرده گذاران موسسه ثامن در حال انجام است و بانک مرکزی در حال رفع مسائل مربوطه است بنابراین سپرده گذاران موسسه ثامن نگران نباشند./
سلام پرواز
خیرات نان
بلیط اتوبوس
تبلیغات تابناک
اشتراک گذاری
برچسب منتخب
# ماه رمضان # عید نوروز # جهش تولید با مشارکت مردم # دعای روز هجدهم رمضان # شب قدر